  • 11. Data: 2013-04-03 18:41:36
    Temat: Re: Konto bankowe bez stałych dochodow
    Od: ikaros30 <i...@w...pl>

    Dnia Wed, 03 Apr 2013 18:28:37 +0200, Kamil Jońca napisał(a):

    > Nie odpowiedziałeś na pytanie.

    A to pytanie było logiczne, żeby na nie odpowiadać? Czytałeś moją
    wcześniejszą odpowiedź, więc wiesz w jakich okolicznościach o to zapytałem.
    Na szkoleniu nie siedział przed laptopem tak jak inni podający równie
    "mądre" odpowiedzi.

    --
    Z pozdrowieniami
    i...@w...pl

  • 12. Data: 2013-04-03 20:01:35
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    Kris wrote:

    > Czego teraz uczą na studiach że student do założenia konta potrzebuje pomocy taty?

    Uczyc to jeszcze czegoś uczą.

    Ale samodzielnosci na pewno nie.

  • 13. Data: 2013-04-03 20:07:02
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    ikaros30 wrote:

    > No widzisz? Spodziewałem się tego, że znajdzie się ktoś z głupią
    > odpowiedzią. Syn akurat jest na rozmowie i szkoleniu w firmie w której chce
    > sobie dorobić. Ładny kawał kilometrów od domu. Tam mu powiedzieli o tym
    > koncie, więc przesłał mi o tym wiadomość. Co jeszcze cię dziwi?
    > Masz za duzo czasu, żeby udzielać się na forum w wyjątkowo debilowaty
    > sposób?

    No wiec tak czy siak ktos tu jest d...
    Bo z twojego opisu wynika, że syn nie ma zielonego pojecia co chce a ty
    latasz za jego sprawami.
    W zyciu by mi nie przyszło do głowy zawracac du.. komus innemu zeby za
    mnie szukał gdzie założyć dobre konto.
    No chyba ze ty napisales cos innego niz bylo w rzeczywistosci.

  • 14. Data: 2013-04-03 20:08:08
    Od: Klebespachtel <f...@o...pl>

    W dniu 2013-04-03 15:44, ikaros30 pisze:
    > Syn - student, chciał podjąć pracę dorywczą aby trochę dorobić. Jednak w
    > tej firmie chcą od niego numeru konta bankowego. Nie ma stałego dochodu i
    > nigdy do tej pory go nie miał, jak by nie było jest studentem i jeszcze nie
    > pracuje. Jak teraz jest najlepsza mozliwość założenia konta? Dałem to w
    > google ale najczęściej oferty i rady są z przed 3 lat.
    > Dzięki z góry za wszystkie podpowiedzi.

    BZWBK konto godne polecenia jest całkowicie darmowe łącznie z kartą. Nie
    trzeba wyrabiać żadnych limitów. Wypłaty w bankomatach bzwbk i pko za darmo.

    Albo Alior Sync. Ale ten pewnie niedługo wprowadzi opłaty jak ojciec ;).
    Na razie konto i wszystkie bankomaty darmowe i nic nie trzeba robić.

  • 15. Data: 2013-04-03 20:09:50
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    ikaros30 wrote:

    > Kolejny niejarzący? Napisałem, że był bardzo daleko od domu na szkoleniu.
    > Jak by go było stać na internet z komórki to nie potrzebował by dorabiać.
    > Jakieś kolejne pytania?

    nadopiekunczy tatus?

  • 16. Data: 2013-04-03 20:20:34
    Od: ikaros30 <i...@w...pl>

    Dnia Wed, 03 Apr 2013 13:01:35 -0500, witek napisał(a):

    > Uczyc to jeszcze czegoś uczą.
    >
    > Ale samodzielnosci na pewno nie.

    Napociłeś się strasznie, żeby wnieść w tym wątku 3 ZUPEŁNIE NIC NIE DAJĄCE
    ODPOWIEDZI! Jesteś jakimś grafomanem?
    Jak ciebie nie nauczyli logicznie mysleć i logicznie odpowiadać na logiczne
    odpowiedzie, to już nie moja wina.
    Wszystkim innym dziękuję za odpowiedzi, ale nie tobie baranku boży!

    --
    Z pozdrowieniami
    i...@w...pl

  • 17. Data: 2013-04-03 20:26:28
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu środa, 3 kwietnia 2013 18:31:15 UTC+2 użytkownik Kamil Jońca napisał:

    > Poza tym, jeśli to taki problem, to po prostu mógł podać TWOJE konto, a
    >
    > w domu sobie poszukac i zmienić w firmie Też się nie da?

    Na studiach tego nie uczyli

  • 18. Data: 2013-04-03 21:19:16
    Od: RobertS <b...@x...pl>

    od ręki konto (bez wychodzenia z domu) można założyć w OO/GO, przez
    pierwsze 2 m-ce gratis, a w tym czasie student chyba da radę znaleźć
    konto, które mu się bardziej spodoba (albo zostanie przy tym)

    w GO/OO nie trzeba nigdzie chodzić, numer konta jest od ręki, a papiery
    do podpisu przyniesie kurier

    --
    pozdrawiam
    RobertS

  • 19. Data: 2013-04-03 21:33:38
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    ikaros30 wrote:

> [...]
    > odpowiedzie, to już nie moja wina.
    > Wszystkim innym dziękuję za odpowiedzi, ale nie tobie baranku boży!

    amen

  • 20. Data: 2013-04-03 23:00:13
    Od: Grzexs <g...@g...pl>

> [...]
    >
    > Albo Alior Sync. Ale ten pewnie niedługo wprowadzi opłaty jak ojciec ;).
    > Na razie konto i wszystkie bankomaty darmowe i nic nie trzeba robić.

    Jeszcze Deutsche Bank PBC - warunkiem darmowości jest jedna operacja
    kartą w miesiącu, może być wypłata z bankomatu.

    I - jak ktoś napisał - Open Finance albo Getin.
    --
    Grzexs