  • Data: 2007-09-19 08:55:18
    Temat: Kontakt zainicjowany przez bank
    Od: ledres <l...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Witam.
    Wzialem ostatnio kredyt odnawialny w mBanku. Jakis czas pozniej
    zadzwonil do mnie z zastrzezonego numeru jakis facet, ktory przedstawil
    sie jako przedstawiciel mBanku i powiedzial, ze ma dla mnie oferte w
    zwiazku z tym kredytem, ale najpierw musi potwierdzic, ze ja to jestem
    ja i chcial, zebym podawal mu znaki z hasla (chyba, nie pamietam
    dokladnie z czego chcial te znaki).
    Powiedzialem mu, ze bank nigdy sam nie inicjowal takich kontaktow, w
    ktorych ja musialbym sie w jakis sposob autentykowac i ze nie zgadzam
    sie na to. W zwiazku z tym on podziekowal i sie rozlaczyl.

    I teraz pytanie - czy on faktycznie byl z banku, czy tez to jakas forma
    phishingu byla?

    pzdr. ledres