  • 21. Data: 2017-09-25 19:53:31
    Temat: Re: Konta dla 500+ ?
    Od: Animka <a...@t...wp.pl>

    > On 2017-09-25, ń <ń@ń.ń> wrote:
    >> Jakie to konkretnie konto?
    > Mi to pasuje do Konta za zero.
    > https://www.pkobp.pl/klienci-indywidualni/konta/kont
    a-osobiste/pko-konto-za-zero/

    Też mam konto na zero (ze 3 lata temu zakładałam) i płace za konto.
    Kartę debetową do konta oddałam w Oddziale Banku.

    --
    animka

  • 22. Data: 2017-09-25 20:30:29
    Od: Dawid Rutkowski <d...@w...pl>

    W dniu poniedziałek, 25 września 2017 16:44:10 UTC+2 użytkownik RobertS napisał:

    > nie wiem jakie masz tam konto, ja w PKO BP korzystam sporadycznie, nie
    > mam karty i 0 zł opłaty za konto

    To musisz mieć jakieś bardzo stare konto. Od kilku lat w ofercie PKO są tylko konta
    warunkowo bezpłatne - jak to "za zero", które się powinno nazywać "może być za zero,
    a jak nie masz debetówki to zawsze płacisz".
    Bezpłatne bezwarunkowo konto w PKO można teraz założyć tylko w inteligo (traktowane
    jak oddział).

    Swoją drogą to próbował ktoś kiedyś założyć sobie konto w jednym oddziale PKO czy
    PeKaO, a potem drugie w innym?
    Np. w mBąku można - można w mBąku, drugie np. w dawnym multi a trzecie w finansowej
    oranżadzie - trzy umowy, każda z mBąkiem d. BRE.

  • 23. Data: 2017-09-25 20:32:41
    Od: Dawid Rutkowski <d...@w...pl>

    W dniu poniedziałek, 25 września 2017 18:29:54 UTC+2 użytkownik Animka napisał:

    > Korzystasz z bankowości internetowej? Ja mam wgląd, ale pieniędzy do PKO
    > BP nie przelewam.

    To po co Ci to konto?
    Do oglądania salda 0zł przez net?
    Czy do profilu zaufanego?
    Chyba że ktoś inny Ci przelewa i uparł się, że musi być do PKO.

  • 24. Data: 2017-09-25 21:15:55
    Od: RobertS <b...@x...pl>

    W dniu 2017-09-25 o 18:29, Animka pisze:

    > Korzystasz z bankowości internetowej? Ja mam wgląd, ale pieniędzy do PKO
    > BP nie przelewam.

    tylko i wyłącznie, przecież nie będę do placówki chodził

    --
    pozdrawiam
    RobertS

  • 25. Data: 2017-09-25 21:17:57
    Od: RobertS <b...@x...pl>

> [...]
    a jak nie masz debetówki to zawsze płacisz".
    > Bezpłatne bezwarunkowo konto w PKO można teraz założyć tylko w inteligo (traktowane

    konto mam od jakiś dwóch lat, było mi potrzebne, poszedłem do placówki i
    powiedziałem, że musi być bezpłatne, karta do konta niepotrzebna

    --
    pozdrawiam
    RobertS

  • 26. Data: 2017-09-26 01:30:17
    Od: Animka <a...@t...wp.pl>

    > To po co Ci to konto?
    > Do oglądania salda 0zł przez net?
    > Czy do profilu zaufanego?
    > Chyba że ktoś inny Ci przelewa i uparł się, że musi być do PKO.
    Przez to konto mam wgląd do kredytu, rat i harmonogramu.
    Czy powinnam płacic te 6,90?

    --
    animka

  • 27. Data: 2017-09-26 01:31:53
    Od: Animka <a...@t...wp.pl>

    W dniu 2017-09-25 o 21:17, RobertS pisze:

    > konto mam od jakiś dwóch lat, było mi potrzebne, poszedłem do placówki
    > i powiedziałem, że musi być bezpłatne, karta do konta niepotrzebna

    Teraz jest trochę inaczej . Mnie już chyba tego nie zmienią.

    --
    animka

  • 28. Data: 2017-09-26 10:06:11
    Od: Dawid Rutkowski <d...@w...pl>

    W dniu wtorek, 26 września 2017 01:54:40 UTC+2 użytkownik Animka napisał:

    > Przez to konto mam wgląd do kredytu, rat i harmonogramu.
    > Czy powinnam płacic te 6,90?

    Hmm, wg mnie nie powinnaś, ale kopanie się o to z PKO będzie gorsze od kopania się z
    koniem.
    Wgląd do kredytu przez ST powinnaś mieć nawet nie mając ROR, bank powinien udostępnić
    rachunek techniczny do spłaty, a OIDP wymaganie założenia ROR przy braniu kredytu
    jest zabronione - choć banki obchodzą to np. tak, że "jak weźmiesz ROR to będzie
    mniejsza marża, a jak KK to jeszcze mniejsza" - z tym, że to "mniejsza" to jest
    rynkowa, a taka bez wzięcia ROR i/lub KK totalnie nieopłacalna - takie fiki-miki
    robił np. db, obniżał marżę za wzięcie KK albo planu inwestycyjnego, a specjalny ROR
    - płatny 25zł/mc - był obowiązkowy (i jeszcze się tak "pięknie" nazywał, dbLife,
    trafnie).
    Tak że o ile nie masz wymogu posiadania ROR w umowie kredytu, możesz go zamknąć, a
    dostęp przez ST do kredytu, rat i harmonogramu powinnaś zachować.
    Jeśli obecnie spłacasz kredyt przelewając kasę na ROR to bank powinien udostępnić
    rachunek techniczny do spłaty kredytu - oczywiście darmowy.
    W ostateczności można jeszcze spytać, czy można spłacać ten kredyt na rachunek w
    inteligo.

  • 29. Data: 2017-09-26 17:15:40
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    oglegroups.com...
    W dniu poniedziałek, 25 września 2017 00:46:18 UTC+2 użytkownik Animka
    napisał:

    >Odsetki karne za ROR?

    Pewnie jakos ladnie nazwane, "odsetki od nieautoryzowanego debetu".

    Stare ... ale jare ?
    http://samcik.blox.pl/2013/02/Czesto-placisz-za-zaku
    py-przez-zblizenia-Mozesz.html

    J.

  • 30. Data: 2017-09-26 20:38:58
    Od: Animka <a...@t...wp.pl>

    W dniu 2017-09-26 o 17:15, J.F. pisze:
    > Użytkownik "Kris" napisał w wiadomości grup
    oglegroups.com...

    > Pewnie jakos ladnie nazwane, "odsetki od nieautoryzowanego debetu".
    Na moim koncie widniało: odsetki karne.
    Pobierają pod koniec miesiąca to co im się należy za konto osobiste i
    nie mieli z czego pobrać. Na koncie było 3 zł., a nie 6,90. Zapomnialam
    dosilić konto.

    --
    animka