  • 11. Data: 2017-09-25 12:05:08
    Temat: Re: Konta dla 500+ ?
    Od: Dawid Rutkowski <d...@w...pl>

    A co się tak na to 500+ uparłeś?
    Oranżada finansowa i nestle oraz idea mają darmowa konta, karty i wszystkie bankomaty
    w PL.
    O zwalnianiu z opłat za wpływ 500+ nie słyszałem - chyba że z opłat zwalnia właśnie
    wpływ <=500zł/mc (np. pekao bodajże "aktywne").
    Ale np. db ma dla 500+ promocyjną lokatę - bodajże jeśli wpływa na tą lokatę co
    miesiąc 500+, to bank po roku dodaje 500 od siebie.

  • 12. Data: 2017-09-25 12:06:22
    Od: Dawid Rutkowski <d...@w...pl>

    Jak koniecznie potrzebujesz PKO, to zmień na inteligo bez karty. Chyba że jakiś mus z
    oddziałem.

  • 13. Data: 2017-09-25 13:54:31
    Od: janek z pola <a...@e...pl>

    Dawid Rutkowski wrote:

    [...]

    > "aktywne"). Ale np. db ma dla 500+ promocyjną lokatę - bodajże jeśli
    > wpływa na tą lokatę co miesiąc 500+, to bank po roku dodaje 500 od siebie.

    mógłbyś przybliżyć szczegóły tej oferty?

    --
    Wysłane z pola.

  • 14. Data: 2017-09-25 14:52:14
    Od: Dawid Rutkowski <d...@w...pl>

    Nazywa się to "db Plan 500+Premia". Szczegóły na stronie db - choć może być potrzeba
    poszukania przez google.
    W skrócie:
    - można otworzyć jedną lokatę na posiadane dziecko - trzeba przynieść dokument (akt
    urodzenia, dowód, paszport),
    - wymog minimalnej dopłaty 100zł/mc - nie musi być z 500+,
    - % wibor o/n, kapitalizacja roczna,
    - jeśli dopłacasz regularnie to na koniec roku dostajesz premię w wysokości 1/12 sumy
    dopłat,
    - lokata na 10 lat,
    - można zerwać, ale wtedy przepadają odsetki za niedokończony rok, a jeśli zerwiesz
    przed upływem 5 lat to również zwracasz wszystkie premie (tak że mamy poszukiwany
    haczyk).

    Ciekawy pomysł robić ofertę na 10 lat w banku przeznaczonym do sprzedaży...

  • 15. Data: 2017-09-25 14:53:54
    Od: Dawid Rutkowski <d...@w...pl>

    Aha, max. premia roczna to 500zł, nawet jak dopłacisz przez rok więcej niż 6k.

  • 16. Data: 2017-09-25 16:44:09
    Od: RobertS <b...@x...pl>

    W dniu 2017-09-25 o 00:45, Animka pisze:

    > Zrezygnowalam z karty do konta w PKO BP i muszę dalej płacić za konto
    > 6,90 zł.
    > Ostatnio zapomnialam zasilić (bralowało ze 3 zł.) to mi odsetki karne
    > naliczali. Zorientowałam się dopiero jak na konto weszłam i napiszę
    > szczerze. że bardzo się zdenerwowałam. Przelałam 20 zł, żeby sobie
    > poodejmowali z tej kwoty czego im brakowało.

    nie wiem jakie masz tam konto, ja w PKO BP korzystam sporadycznie, nie
    mam karty i 0 zł opłaty za konto

    --
    pozdrawiam
    RobertS

  • 17. Data: 2017-09-25 18:17:31
    Od: Animka <a...@t...wp.pl>

    W dniu 2017-09-25 o 07:48, Kris pisze:

    > Odsetki karne za ROR?
    TAK!

    --
    animka

  • 18. Data: 2017-09-25 18:29:06
    Od: Animka <a...@t...wp.pl>

    W dniu 2017-09-25 o 16:44, RobertS pisze:

    > nie wiem jakie masz tam konto, ja w PKO BP korzystam sporadycznie, nie
    > mam karty i 0 zł opłaty za konto

    Korzystasz z bankowości internetowej? Ja mam wgląd, ale pieniędzy do PKO
    BP nie przelewam.

    --
    animka

  • 19. Data: 2017-09-25 18:45:02