  • Data: 2002-04-05 08:53:20
    Temat: Konsekwencja mBanku ;)
    Od: "Tomasz Janisiów" <k...@i...pwr.wroc.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Witam,
    wlasnie jestem po rozmowie z mLinka.
    Mam zdefinowane przelewy. Wiadomo, ze w chwili obecnej dane nadawcy nie moga
    byc zmieniana (byla nawat o to jakas burza z pjo na forum mBanku).Jakis czas
    po ich zdefiniowanu zmienilem adres zamieszkania. Okazuje sie, ze zmiana ta
    nie zostala uwzgledniona w zdefiniowanych przelewach. W konsekwencji
    istnieje mozliwosc nadania przelewu z innymi danymi niz prawdziwe (mBank
    chcial to wykluczyc). Mozna tez zdefiniowac nowe przelewy i tam beda juz
    nowe dane. Mozna rowniez zmodyfikowac stare przelewy i wtedy tez zmienia sie
    dane osobowe na nowe. Jednak trzeba to zrobic samemu. MBank nie pomyslal o
    tym aby stalo sie to automatycznie.
    pozrawiam,
    --
    ------/\#/\ ..... Tomasz Janisiow