  • Data: 2002-04-05 15:12:53
    Temat: Re: Konsekwencja mBanku ;)
    Od: "Szymon" <w...@p...com> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Mariusz Borowski" <m...@e...pw.edu.pl> napisał w wiadomości
    news:3CAD77CD.1D1E38A4@elka.pw.edu.pl...
    > Ja płacę rachunki za różne telefony w różnych sieciach (i nie tylko),

    A ja wlasnie zostalem skreslony z listy studentow. Pismo wyslali 26 marca, a
    wplaty dokonalem 14. Niestety Panie chca kwitek - mam, jade, wiec bede dalej
    sztudent. Czego to dowodzi? Ze nie zawsze bezkwitkowo da sie wszystko
    zalatwic. Zastanow sie co by bylo, gdyby nadawca na mnie byla kobieta o
    innym nazwisku.

    pzdr
    P.S.
    Telefony to jeszcze, ale wczoraj spedzilem na klatce pol godziny, bo
    tlumaczono jak wypisywac druczek, a potem rozdawali nowe naliczenia
    mieszkania. W mojej klatce 90% to emeryci.