  • 1. Data: 2003-05-21 11:56:44
    Temat: Najkorzystniejszy kredyt na uzywany samochod
    Od: " " <m...@N...gazeta.pl>

    Witam,

    Podpowiecie jakiegos kredytodawce? Szukam kredytu na jak najdluzszy okres
    (niskie raty) i o niskim oprocentowaniu w PLN. Mysle powaznie o PTF, ale mam
    pewne watpliwosci - w koncu to posrednik... no i stopa kredytu ustalana
    odgornie. Wolalbym kredyt oparty na WIBORze...
    Z drugiej strony mozna skredytowac ubezpieczenie, zmienic samochod w czasie
    splacania kredytu, itp drobne udogodnienia...
    Co radzicie?

    Michal

  • 2. Data: 2003-05-21 13:21:22
    Od: "pawo" <p...@s...org>

    Użytkownik "Użytkownik" <ANTYSPAM:michal701223@NOSPAM.gazeta.pl>
    napisał(a)...

    > Co radzicie?

    Szukałem, szukałem i w końcu na PTF padło, tyle, że ja mam kredyt walutowy i
    na krótki okres (2 lata).

    --
    # pawo, Olsztyn
    # Citroën Xsara I VTS 1.8i 16V '99/'00

  • 3. Data: 2003-05-21 13:43:24
    Od: Mariusz <m...@p...onet.pl>

    odradzam PTE ich prowizja mnie powal 8 % wartosci kredytu plus około 2% dla
    banku przy zakupie nowego samochodu plus odsetki :-)
    proponuje www.expander.pl lub www.money.pl napewno znajdzesz tam cos, co bedzie
    bardziej interesujace i mniej kosztowne
    Wydaje sie ze BOS proponuje najplepszy kredyt ( okolo 12 %/ rok + 1 % prowizji )
    ale nie wiem jakie sa warunki dla samochodów używanych

  • 4. Data: 2003-05-21 14:07:22
    Od: "Piotr Grzegorz Skowronski" <s...@S...PRECZgazeta.pl>

    Użytkownik wrote:
> [...]

    Zapytaj w banku w którym masz konto z wpływami. Często dla stałych
    klientów są zniżki.
    Jeśli masz dyscyplinę finansową, to najlepszym rozwiązaniem byłaby duża
    linia kredytowa w rachunku. Będzie tańsza przy podobnym oprocentowaniu
    nominalnym i nie będziesz musiał pytać banku jak zechcesz zmienić auto.

    --
    ukłony - skowi
    skowi (at) gazeta pl

  • 5. Data: 2003-05-22 05:22:08
    Od: " " <m...@N...gazeta.pl>

    Mariusz <m...@p...onet.pl> napisał(a):

    > odradzam PTE ich prowizja mnie powal 8 % wartosci kredytu plus około 2% dla
    > banku przy zakupie nowego samochodu plus odsetki :-)
> [...]
    PTF jest w czolowce listingu z Expandera...

    > Wydaje sie ze BOS proponuje najplepszy kredyt ( okolo 12 %/ rok + 1 %
    prowizji
    > )
    > ale nie wiem jakie sa warunki dla samochodów używanych
    Faktycznie, oprocentowanie i prowizja OK, ale troche krotki okres
    kredytowania dla uzywanych...

    Pozdrawiam
    Michal

  • 6. Data: 2003-05-22 07:19:54
    Od: "To///ek" <*usun*fomicz@wp.pl>

    Chyba w Auto+ (tym z Taxi DVD) bylo prownanie kredytow.
    --
    Tomek
    Kappa 2.0 20V, LPi, P.M.S

  • 7. Data: 2003-05-22 07:56:57
    Od: k...@w...pl

> [...]
    > Z drugiej strony mozna skredytowac ubezpieczenie, zmienic samochod w czasie
    > splacania kredytu, itp drobne udogodnienia...

    http://www.bankier.pl/wiadomosci/article.html?articl
    e_id=739869

    PTF wprowadził kredyt dwuwalutowy, moze ten Ci bedzie pasowal?

    Pozdrawiam
    Karolina

  • 8. Data: 2003-05-22 08:36:40
    Od: " " <m...@N...gazeta.pl>

    To///ek <*usun*fomicz@wp.pl> napisał(a):

    > Chyba w Auto+ (tym z Taxi DVD) bylo prownanie kredytow.

    Hmmm. Brzmi ciekawie.
    Ktos je widzial? Warto kupic pisemko - nic mnie wiecej w nim nie interesuje...

    Michal

  • 9. Data: 2003-05-22 10:26:06
    Od: ".: m@riusz :." <c...@w...pl>

    > odradzam PTE ich prowizja mnie powal 8 % wartosci kredytu plus około 2%
    dla

    Ale PTF ma do kredytów niezłe pakiety ubezpieczeń czasami się opłaca...

  • 10. Data: 2003-05-22 10:39:02
    Od: "pawo" <p...@s...org>

    Użytkownik ".: m@riusz :." <ANTYSPAM:czarny111@wp.pl> napisał(a)...

    > Ale PTF ma do kredytów niezłe pakiety ubezpieczeń czasami się
    > opłaca...

    Oraz pare innych rzeczy za które nie trzeba słono płacić np. możliwość kupna
    samochodu bezpośrednio od właściciela bez pośrednictwa komisu czy salonu.
    Czasem taka czynność kosztuje ~1ooo PLN.