  • 21. Data: 2016-09-15 16:24:28
    Temat: Re: Komornicy
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    dyskusyjnych:557bbb12-679f-4de4-8186-a9cbc450ab16@go
    oglegroups.com...
    W dniu czwartek, 15 września 2016 14:11:57 UTC+2 użytkownik J.F.
    napisał:
    >Taa;)
    >A nawet gdyby to skoro on "włada" to jemu można chyba zgodnie z
    >prawem zabrać. Tylko to bardziej pracochłonne jak wysłanie zajęcia do
    >ZUS czy >zablokowanie rachunku bankowego.

    A potem trzeba odkrecac ...

    >A tu zgoda

    No i dlatego moze woli auta narzeczonej nie ruszac, nawet jesli
    zgodnie z jakims zbojnickim prawem :-)

    >Tam gdzie tych 4 zamknęli teraz nie biorą;)
    >A ostatnio w moim mieście policjanci przyuważyli gościa co piwo w
    >parku pił. Podeszli, poprosili o dokumenty a ten im 200zł wręczyć
    >chciał.
    >Teraz będzie odpowiadał za próbe przekupienia czy jak to tam
    >zakwalifikują. A za picie piwa pewnie 50zł by dostał;)

    Albo sami powiedzieli, ze mandat bedzie 500, ale moga zalatwic za 200,
    a w koncu dostali 1000 zl premii :-)

    Drogowka brala ze az milo, dopiero ich Kaczynski z Ziobrem postraszyli
    i przestali.
    Gdzies to sie zbieglo z wejsciem do Unii i polepszeniem gospodarki
    tudziez pensji funkcjonariuszy, i teraz sie po prostu nie oplaca brac.

    >Pozew 9 czerwca, wyrok 18sierpnia za chyba tydzień czasu kasa w domu

    No to jednak nie "niecale 2 miesiace".

    >Z klauzulą natychmiastowej wykonalności. Nikt z CCC na sprawę się nie
    >stawił- "pozwany zawiadomiony prawidłowo"

    Ale odwolac ma sie prawo.

    >Podejrzewam że wykalkulowali że taniej jest oddać kase za towar +
    >30zł kosztów sprawy+ odsetki tym którym będzie się chciało po sądach
    >latac niż >każdemu reklamacje ropatrywać pozytywnie.
    >Większość odpusszcza pewanie.

    Pewnie tak.
    Ale jest haczyk - mozesz wziac adwokata.
    I sie zrobi 300zl kosztow, o ile nie 3000 :-)

    J.

  • 22. Data: 2016-09-15 16:43:29
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu czwartek, 15 września 2016 16:24:32 UTC+2 użytkownik J.F. napisał:

    > Pewnie tak.
    > Ale jest haczyk - mozesz wziac adwokata.
    > I sie zrobi 300zl kosztow, o ile nie 3000 :-)
    Czasami dobre pomysły podsuwasz.
    Mam kumpla prawnika, mogłem go poprosić aby koszty wygenerował swoją pieczątką może i
    by mi coś z tego odpalił;)
    Dobra rada na przyszłość;)