    From: "J.F." <j...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: Klonownca znów sypie Samsungami...
    Date: Mon, 27 Oct 2014 15:59:00 +0100

    Użytkownik "RobertS" napisał w wiadomości

    >spełniasz 2 warunki (wpływ 1000 zł i 2 operacje kartę) i dostajesz
    >tablet, bez badania zdolności kredytowej itp... cyrków

    Za drobna oplata 300 zl. Tablet warty ... nie wiem czy ten sam typ,
    ale ceneo sugeruje chyba od 379 zl.

    Warunki moze niewygorowane, ale oferta swietna jedynie dla tych, co
    pilnie potrzebuja tabletu i nie maja gotowki na zakup.

    >a jak ktoś ma kilku komorników na karku to myślisz, że kolejny tytuł
    >zrobi mu różnicę? co 2 tablety dostanie (gratis) to jego
    >podejrzewam, że wielu którzy się na to decydują nigdy żadnej opłaty
    >za konto czy kartę nie zapłaci
    >prawie 700 zł? nawet gdyby wyszło 1700 zł to i tak dla ww. nie ma to
    >znaczenia

    Myslisz ze nie sprawdza gdzies w BIK ?

    Moze i nie sprawdza, ale zgodnie z Twoja sugestia to bank dawno
    powinien sie wycofac z takich ofert, a to trwa juz lata.
    Moze 99% jednak placi ?
    Czy bank umiejetnie hoduje dlugi, a potem to pieknie sciagnie z
    mieszkania ...

    J.