  • 1. Data: 2014-10-24 01:44:55
    Temat: Jajecznica i kawa w Sygmie ;)
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    Sygma zadzwoniŁ, gdy jadłem jajecznicę, popijając ją kawą.
    (do parzenia kawy mam stosowny metalowy dzbanek z podwójnym
    dnem oraz stojący czajniczek na tym dzbanku -- całość liczy
    sobie wiele lat i nie pamięta swego pochodzenia; być może
    pochodzi (lub polata) z Węgier z czasów, gdy rozmyślałem
    o tym, jak pięknie będzie, gdy upadnie komuna)

    Sygma podaŁ login (taki sam, jaki był/miałem kiedyś) i przyjął
    ode mnie tymczasowe hasło, które miałem zmienić w czasie
    pierwszego podejścia do logowania.

    Myślałem, że jajecznica nie wystygnie, zanim zmienię hasło.

    -=-

    Oczywiście żartuję -- to nie była jajecznica, ale jaja sadzone. :)

    -=-

    Po 3 próbie zmiany hasła dostałem ostrzeżenie i propozycje wstrzymania
    się na 5 minut -- w tym czasie dostęp miał [miau?] być zablokowany czasowo.
    Tedy wróciłem do sadzonek, które spokojnie zjadłem. Po konsumpcji logowałem
    się kilka (lub nawet kilkanaście) razy, zanim zdołałem ustawić nowe hasło.
    Próbowałem różnych kombinacji, także podając jako stare hasło -- hasło
    używane przed laty.

    Były zwiechy, było ostrzeżenia, były komunikaty o pomyślnej zmianie
    hasło, po których była ponowna prośba o zmianę hasła tymczasowego
    na nowe...

    -=-

    Zanim zmieniłem ostatecznie hasło i zdołałem zalogować się -- zupełnie
    zapomniałem, czy jadłem jajecznicę, czy jaja sadzone. Dziś, po kilku
    dniach, wiem o tym, że to były jaja sadzone.

    -=-

    Teflonowe patelnie są drogie -- nawet po 7 plnów... (za 20 cm)
    Oczywiście ceramiczna kosztowała mnie jeszcze drożej -- być może aż 12 pln...
    Nie można na niej smażyć bez masła czy oleju, bo patelnia odtlenia się... ;)
    Kupiłem jasnoczerwoną (jak krew tętnicza) która ciemnieje w wyniku przegrzania
    (upodabniając się kolorem do krwi żylnej), choć (albo raczej -- dlatego właśnie,
    że) jaja nie przywierają do niej...

    Po kilku miesiącach używania patelnia wyglądałaby jak nowa, gdyby
    nie otarcia dna i ciemniejący kolorek... Teflon w porównaniu do niej
    to porażka, choć można na nim smażyć bez tłuszczu, po czym -- skrobać. ;)

    [smar, smarować, smażyć... stary, stażysta... odór, odurzyć...]

    -=-

    Sygma już przysyłał plastyk. Czekam na PIN.

    BTW

    -- Krokodyl także przysyłał już plastyk; też czekam na PIN.
    -- Citi przysyła plastyki bez PINu -- PIN podać należy
    telefonicznie do automatu pozbawionego białka. :)

    --
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'