    From: Jakub Gwóźdź <g...@r...pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Klienci PKO SA - został tydzień ;-)
    Date: Wed, 24 Sep 2003 10:01:30 +0200

    ... zanim ta zacna inaczej instytucja znowu policzy 3 PLN z rachunków
    bieżących. Kto dał sobie to wcisnąć niech czym prędzej likwiduje.

    Niecałe pół roku temu chciałem ostatecznie zlikwidować EuroKonto Student
    - nie korzystałem, konto było założone w czasach przed-mBankowych.
    Poszedłem do okienka, ale byłem za mało, kurwa, asertywny. Pozwoliłem,
    aby panienka z okienka przekonała mnie do zamiany na bezpłatne,
    bezprowizyjne, bezkartowe i bezstresowe konto bieżące. Przeniosłem tam
    też jakieś 25 PLN, które mi zostały, bo nie chciało mi się stać w
    kolejnej kolejce do kolejnego okienka.
    Kilka miesięcy było ok, ale ostatni wyciąg wprawił mnie w osłupienie -
    zczardżowali mi trzy złocisze za prowadzenie rachunku. Dzwonię do
    infolinii - "No tak, od września naliczamy taką opłatę". Ręce opadły - i
    nie tylko ręce zresztą. Nie wiem, czy zostałem oszukany czy okradziony,
    trzy złote to żaden pieniądz w porównaniu z kosztem benzyny, aby
    dojechać do banku, jak się mieszka 40 km dalej.
    Dziś zlikwidowałem w cholerę to konto, a przy okazji dowiedziałem się,
    że gdybym miał rachunek bez żadnych środków, naliczyliby te trzy złote
    tak czy inaczej, jako saldo ujemne. I tak by sobie to zadłużenie rosło i
    rosło, w konsekwencji naliczaliby też pewnie karne odsetki, i po kilku
    latach, gdybym sobie o tym w końcu przypomniał, okazałoby się, że jestem
    winny bankowi małą fortunę, bo kiedyś tam dałem się przekonać miłej
    panience, że zrobią mi dobrze za darmo ;->

    Mam wrażenie, że można by to nazwać naciągactwem (eufemistycznie mówiąc).

    Frajerów - klientów PKO SA, którzy są w podobnej sytuacji, informuję, że
    1 października bank znowu przeczesze ich konta...

    --
    Jakub 'Gwoździu' Gwóźdź
    http://gwozdziu.rpg.pl/