  • 1. Data: 2002-09-22 00:47:06
    Temat: Klienci Lukasa najbardziej zadowoleni
    Od: "minik" <m...@m...net>

    http://www2.obop.com.pl/images/Informacja%20prasowa%
    20-%20satysfakcja%20z%20
    bankow.doc

    "Data: 22 września 2002

    Najbardziej usatysfakcjonowani są klienci Lukas Banku

    Według TNS Finance Index, badania przeprowadzonego przez TNS OBOP,
    najbardziej zadowoleni
    z usług bankowych są klienci Lukas Banku (średnia ocena 5,58 w
    siedmiopunktowej skali), zaś najmniej klienci Millenium BIG Bank (4,59).
    Wysokie oceny otrzymały również banki: Kredyt Bank (5,24) oraz Banki
    Spółdzielcze (5,13). Wokół średniej (5,01) oscylują zaś oceny klientów
    takich banków, jak: Bank Gospodarki Żywnościowej (5,03); Bank Zachodni WBK
    (5,00), PKO BP (4,96), BPH PBK (4,96); PeKaO (4,92) oraz ING Bank Śląski
    (4,89).

    Według danych TNS OBOP 53,3% Polaków korzystających z usług bankowych
    dochowuje wierności swojemu bankowi ponad 5 lat, zaś 28,4% aż 10 lat. Z
    usług bankowych korzysta obecnie 61% osób, które ukończyły 15 lat.
    Największą liczbę klientów skupiają banki: PKO BP, Pekao S.A., Banki
    Spółdzielcze, ING Bank Śląski, PBH PBK, Bank Zachodni WBK oraz Bank
    Gospodarki Żywnościowej."

  • 2. Data: 2002-09-22 10:56:45
    Temat: Odp: Klienci Lukasa najbardziej zadowoleni
    Od: "romicool" <r...@p...onet.pl>

    Lukas nie jest idealny, ale w porownaniu zwlaszcza z najwiekszymi bankami,
    to rzeczywiscie przebija je o dwie dlugości.
    Jak patrze na moje poprzednie banki (a zwlaszcza Pekao) to oddycham z ulgą.

    Ciekawe gdzie jeszcze jest niezla obsluga klienta? Multi?

    Użytkownik minik <m...@m...net> w wiadomości do grup dyskusyjnych
    napisał:amj3v4$dhc$...@n...onet.pl...

  • 3. Data: 2002-09-24 05:26:52
    Temat: Re: Klienci Lukasa najbardziej zadowoleni
    Od: "KSX" <k...@k...prvNOSPAM.pl>

    > Ciekawe gdzie jeszcze jest niezla obsluga klienta? Multi?

    miła jest (vide Wojtek ;-)), ale bywa nie do końca kompetentna (w
    bydgoszczy, nie-Wojtek)
    i jeszcze mało ludzi...

    --
    pzdr