  • Data: 2014-10-21 18:10:38
    Temat: Klamczuchy z mbanku i odpowiedz z aliorku
    Od: neoniusz <n...@j...org> szukaj wiadomości tego autora

    Otoz odnosnie nowego serwisu:

    "W Twoim przypadku wyłączenie odbędzie się pomiędzy 18 a 25 listopada
    2014 r."

    SMS przed chwila:

    "mBank: Twoj dostep do poprzedniego serwisu transakcyjnego zostal wylaczony"

    Spuszcze na to zaslone milczenia. Dostep dalej mam :D

    A co do Alioru (watek sprzed kilku dni o e-mailu nt. rzekomej KK) to
    otrzymalem odpowiedz, oczywiscie WIELE wyjasnia (nie pytalem czy mam
    karte tylko dlaczemu otrzymalem prosbe o aktywacje KK):

    "Witam serdecznie,

    dziękuję za przesłaną wiadomość.

    Na wstępie pragnę przeprosić za
    wydłużony czas oczekiwania na odpowiedź.

    Uprzejmie informuję, że nie posiada Pan rachunku
    karty kredytowej.

    Przepraszamy za otrzymaną wiadomość.

    W razie dodatkowych pytań
    zapraszam do ponownego kontaktu z bankiem."

    Takie to smiesznostki.