  • 1. Data: 2012-11-19 18:56:24
    Temat: GnuCash - jak ominąć autouzupełnianie?
    Od: SQLwiel <"[nick]"@guglowapoczta.com>

    Wklepuję w kolumnie Opis coś-tam, np. Auchan, stukam Tab, żeby przejść
    dalej, a on mi wkleja jakieś poprzednie zakupy w Auchan ze wszystkimi
    tamtymi podziałami (czyli kilka wierszy) i kwotami, a ja tego nie chcę.

    Jak to wyłączyć/pominąć?

    --

    Dziękuję i pozdrawiam. SQLwiel.

  • 2. Data: 2015-10-07 15:33:42
    Temat: Re: GnuCash - jak ominąć autouzupełnianie?
    Od: r...@b...com

    W dniu poniedziałek, 19 listopada 2012 18:56:24 UTC+1 użytkownik SQLwiel napisał:
> [...]
    > dalej, a on mi wkleja jakieś poprzednie zakupy w Auchan ze wszystkimi
    > tamtymi podziałami (czyli kilka wierszy) i kwotami, a ja tego nie chcę.

    Jeżeli GnuCash podzielił Tobie daną transakcję z automatu, to możesz ten podział
    wyczyścić. Należy wejść w menu TRANSAKCJA / REMOVE OTHER SPLITS (wyczyść wszystkie
    podziały bieżącej transakcji).

    Natomiast czy da się to wyłączyć, tego nie wiem. Przejrzałem ustawienia i nie widzę
    opcji która mogła by za to odpowiadać.

    --
    Rafał Bieleniewicz