  • 71. Data: 2014-10-25 16:47:16
    Temat: Re: Kij w bary mbanku
    Od: mx <m...@o...pl>

    On 25/10/2014 02:56, Eneuel Leszek Ciszewski wrote:

    > "Alf/red/"

    > Ciekawi mnie, co w mBanku jest zdrowe? :)
    > Chyba tylko wyłączany interfejs...

    Ot to. Też zdrowy jestem, a właśnie implantowali mi kur.. (oh I'm so
    sorry) kardiostymulator Sensia DR. Jasne, NTG.

  • 72. Data: 2014-10-26 14:28:21
    Od: Grzexs <g...@g...pl>

    > Co to jest wydać bezgotówkowo 100 czy 200zł? Jak ktoś ma kartę to po to,
    > żeby z niej korzystać. Więc ten wymóg uważam za marginalny.

    Dziwne, zawsze mi się wydawało, że od płacenia jest kredytówka, a
    debetówka do wypłacania gotówki z bankomatów. No ale może jestem dziwny.

    --
    Grzexs

  • 73. Data: 2014-10-26 16:36:32
    Od: xbartx <b...@h...net>

    W dniu 26.10.2014 o 14:28, Grzexs pisze:

    > Dziwne, zawsze mi się wydawało, że od płacenia jest kredytówka, a
    > debetówka do wypłacania gotówki z bankomatów. No ale może jestem dziwny.

    Nie powiedziałbym, że jest to jakiś tam standard, to mityczne
    "kredytówka do płacenia, debetówka do wypłacania". Wiele osób chce
    posiadać minimalną ilość usuług/produktów, która w zupełności spełnia
    ich wszystkie oczekiwania. Wiadomo, że im więcej, tym większa pewność,
    że gdzieś się w końcu natniesz.

    Xenocide

  • 74. Data: 2014-10-26 18:04:45
    Od: e-Shrek <e-shrek@wp_to_usuwasz.pl>

    On 2014-10-26 16:36, xbartx wrote:
    > W dniu 26.10.2014 o 14:28, Grzexs pisze:

    > ich wszystkie oczekiwania. Wiadomo, że im więcej, tym większa pewność,
    > że gdzieś się w końcu natniesz.

    Najmniej sie natniesz wydajac tyle ile masz :-)
    Debetowka - podstawowa karta. Kredytowa awaryjnie, jesli wypada jaki
    niespodziewany wydatek, a zasilenie "ror'a" nie jest mozliwe od razu.

    Zawsze mnie zastanawiaja osoby posiadajace "talie" kart w portfelu ;-)

    --
    e-Shrek

  • 75. Data: 2014-10-26 18:32:15
    Od: cef <c...@i...pl>

    W dniu 2014-10-26 o 18:04, e-Shrek pisze:

    > Najmniej sie natniesz wydajac tyle ile masz :-)

    Święta prawda. Ja raptem z jedną kartą, która wymaga wydania 100zł,
    nie wyrabiam, bo mimo, że wydaję i tak więcej, to czasem nie trafiam w
    miesiąc
    rozliczeniowy. A co mają biedacy - łowcy promocji i gadżetów bankowych -
    jak muszą wydać miesięcznie kilkaset złotych różnymi kartami.

    > Debetowka - podstawowa karta. Kredytowa awaryjnie, jesli wypada jaki
    > niespodziewany wydatek, a zasilenie "ror'a" nie jest mozliwe od razu.
    > Zawsze mnie zastanawiaja osoby posiadajace "talie" kart w portfelu ;-)

    Łowcy promocji - kiedyś jeszcze kolekcjonerzy.

  • 76. Data: 2014-10-27 10:56:35
    Od: Piotr Gałka <p...@c...pl>

    Użytkownik "e-Shrek" <e-shrek@wp_to_usuwasz.pl> napisał w wiadomości

    > Najmniej sie natniesz wydajac tyle ile masz :-)
    > Debetowka - podstawowa karta. Kredytowa awaryjnie, jesli wypada jaki
    > niespodziewany wydatek, a zasilenie "ror'a" nie jest mozliwe od razu.

    Takie teorie to nie na tej grupie.
    Tu się oszczędza każde pół grosza :).
    P.G.

  • 77. Data: 2014-10-27 15:31:22
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Grzexs" napisał w wiadomości

    >Dziwne, zawsze mi się wydawało, że od płacenia jest kredytówka, a
    >debetówka do wypłacania gotówki z bankomatów. No ale może jestem
    >dziwny.

    Akurat w mbanku wszystko jedno ktora karta zaplacisz.

    Ale nawet jesli nie - czlowiek pracy jakies tam wydatki zwykle ma i te
    200zl zazwyczaj nie stanowia problemu, ale powtarzam - wiecej kart i
    sie robi klopot, dluzszy urlop czy choroba i sie robi oplata, wiec
    lepiej mniej niz wiecej.

    J.

  • 78. Data: 2014-10-27 17:51:59
    Od: Piotr Gałka <p...@c...pl>

    > Akurat w mbanku wszystko jedno ktora karta zaplacisz.

    Nie dostrzegasz różnicy między płaceniem swoimi pieniędzmi a pieniędzmi
    banku?
    P.G.

  • 79. Data: 2014-10-27 19:08:27
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Piotr Gałka" napisał w wiadomości

    >Nie dostrzegasz różnicy między płaceniem swoimi pieniędzmi a
    >pieniędzmi banku?

    Niezbyt duza :-)

    Ale w mbanku to akurat wszystko jedno, bo limit wydatkow na zwolnienie
    debetowki z oplat mozesz wyrobic kredytowka.

    J.

  • 80. Data: 2014-10-27 20:12:16
    Od: Piotr Gałka <p...@c...pl>

    > Niezbyt duza :-)
    >
    > Ale w mbanku to akurat wszystko jedno, bo limit wydatkow na zwolnienie
    > debetowki z oplat mozesz wyrobic kredytowka.

    Wszystko jedno dopóki nie użyte dzięki temu środki zostawisz na koncie 0%.
    Jak nie to różnica jest - owszem obecnie nie duża, ale kilka lat temu to
    według moich szacunków każdy zakup kartą kredytową a nie debetową to tak
    jakby dostać 0,5% zwrotu.

    Jeszcze większa oszczędność wystąpi jak masz wybór - zakup kredytówką a
    debetówką w kredyt w rachunku (oczywiście mówię o sytuacji spłaty KK w GP).
    P.G.