  • 1. Data: 2008-09-13 10:29:45
    Temat: Kiełbasę mamy lepszą a lokata gdzie?
    Od: "Bhastek" <bhastek@WYTNIJ_TO.op.pl>

    O co chodzi z tą reklamą lokaty 8% w ING Banku Sląskim? Na stronie w tabeli
    oprocentowania nie widze takowej.

    --
    Bhastek

  • 2. Data: 2008-09-13 11:41:00
    Temat: Re: Kiełbasę mamy lepszą a lokata gdzie?
    Od: Krzysztof 'kw1618' z Warszawy <a...@m...www.pl>

    Dnia Sat, 13 Sep 2008 12:29:45 +0200, Bhastek napisał(a):

    > O co chodzi z tą reklamą lokaty 8% w ING Banku Sląskim? Na stronie w tabeli
    > oprocentowania nie widze takowej.

    Bo to jest przez 3 miesiące w skali roku, zobacz:
    http://pl.youtube.com/watch?v=4uH_YuJe-x4&feature=re
    lated

    ale też nie wiem o którą lokatę chodzi.

    Krzysztof 'kw1618' Warszawa - Ursynow
    Miłośnik kolejowej jazdy i przemijających Krajobrazów.

  • 3. Data: 2008-09-13 13:41:24
    Od: "JanKo" <b...@m...pl>

    Agent Bhastek nadaje:

    >O co chodzi z tą reklamą lokaty 8% w ING Banku Sląskim? Na stronie w
    > tabeli oprocentowania nie widze takowej.

    Bo lokata w Śląskim jest "bez seensuu jak lokata" ;-)

  • 4. Data: 2008-09-13 18:27:10
    Od: Maverick <k...@N...pl>

    Bhastek pisze:
    > O co chodzi z tą reklamą lokaty 8% w ING Banku Sląskim? Na stronie w tabeli
    > oprocentowania nie widze takowej.

    Bo oni sie nie chwala ta lokata przed internautami - przejdz sie do
    oddzialu - tam ci wszystko powiedza.

  • 5. Data: 2008-09-14 21:15:22
    Od: "Krzysztof" <o...@p...onet.pl>

    "Maverick" <k...@N...pl> wrote in message

    > Bo oni sie nie chwala ta lokata przed internautami - przejdz sie do
    > oddzialu - tam ci wszystko powiedza.

    Ale mozna ja zalozyc przez net jak ktos ma dostep internetowy i OKO. To taka
    ukryta lokata, zeby dzialala jako reklama dla nowych klientow, ktorzy
    przyjda do oddzialu, zaloza OKO i wplaca na lokate.