  • 1. Data: 2003-11-04 09:05:08
    Temat: Kasa
    Od: "Adi" <a...@w...pl>

    Mam parę groszy i nie wiem w co zainwestować.
    Może kupić dolary czy euro, a może franki szwajcarskie. Która z tych walut
    jest najstabilniejsza. Proszę o podpowiedź. Pozdrawiam Adam

  • 2. Data: 2003-11-04 09:21:55
    Temat: Re: Kasa
    Od: "Lukeem" <l...@o...pl>

    Użytkownik "Adi" <a...@w...pl> napisał w wiadomości
    > Mam parę groszy i nie wiem w co zainwestować.
    > Może kupić dolary czy euro, a może franki szwajcarskie. Która z tych walut
    > jest najstabilniejsza. Proszę o podpowiedź. Pozdrawiam Adam

    Witam
    Najstabilniejsza waluta jest funt brytyjski, a jezeli chodzi o kupno waluty
    to proponowalbym euro.

    pzdr Lukeem

  • 3. Data: 2003-11-04 09:42:14
    Od: "exxon" <j...@f...id.pl>

    > Najstabilniejsza waluta jest funt brytyjski, a jezeli chodzi o kupno
    waluty
    > to proponowalbym euro.

    Co rozumiesz przez pojecie stabilny? Stabilny do czego? do PLN?

    Kupno euro jest teraz troszke spoznione ... moim zdaniem ....

    PZDR

  • 4. Data: 2003-11-04 10:00:40
    Od: "Kazimierz" <k...@w...pl>

    Użytkownik "Lukeem" <l...@o...pl> napisał w wiadomości

> [...]
    >
    > Witam
    > Najstabilniejsza waluta jest funt brytyjski, a jezeli chodzi o kupno

    A tam, najlepsza inwestycja jest oczywiscie szklana kula :)

    pzdr

  • 5. Data: 2003-11-04 10:57:10
    Temat: Odp: Kasa
    Od: "Adi" <a...@w...pl>

    Dlaczego euro? Euro po wejściu innych państw do Uni może skoczyć w dół
    Użytkownik Kazimierz <k...@w...pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
    napisał:bo7tce$f28$...@S...icm.edu.pl...

  • 6. Data: 2003-11-04 12:08:49
    Od: "Lukeem" <l...@o...pl>

    > Dlaczego euro? Euro po wejściu innych państw do Uni może skoczyć w dół

    "skoczyc w dol"? po wejsciu polski do unii kurs euro moze wzrosnac lub spasc
    (tego do konca nikt nie wie) tutaj akurat przydalaby sie szklana kula
    Kazimierza. Na dzien dzisiejszy uwazam ze warto kupic ta walute i w
    najbizszych kilku miesiacach zarobic na niej.
    pzdr Lukeem
    ps. exxon nie jest jeszcze za pozno......moim zdaniem....

  • 7. Data: 2003-11-04 12:44:14
    Od: "exxon" <j...@f...id.pl>

    Zgoda co do euro ;) tylko co jak euro spadnie do dolara?

    Ostatnie dane wskazuja na lekka niepewnosc ...

  • 8. Data: 2003-11-04 17:24:09
    Od: Jarosław Lech <j...@k...ODSPAMIACZ.pl>

> [...]
    walut
    > jest najstabilniejsza. Proszę o podpowiedź. Pozdrawiam Adam

    Ja jak mam parę groszy w kieszeni, to wrzucam je (te żółte) do
    takiego przezroczystego pojemniczka na biurku. Jak nadejdzie WOŚP to się
    ich pozbędę - wrzucę do puszki. Jedyna okazja, żeby bank wymienił bilon
    na grubsze nominały bez (mam nadzieję) żadnej prowizji.

    --
    Lejak
    j...@k...ODSPAMIACZ.pl

  • 9. Data: 2003-11-04 17:27:22
    Od: Jarosław Lech <j...@k...ODSPAMIACZ.pl>

    Użytkownik "Jarosław Lech" <j...@k...ODSPAMIACZ.pl> napisał w
    wiadomości news:bo8n8b$i7g$2@SunSITE.icm.edu.pl...

    > Ja jak mam parę groszy w kieszeni,

    [ciach]

    PS. Kasa, to jest takie pomieszczenie, w którym siedzi kasjer i wykonuje
    operacje (najogólniej rzecz biorąc) walutowe. Ty w kieszeni możesz nosić
    (albo trzymać - obojętne: w sejfie czy w skarpecie) co najwyżej
    pieniądze.

    --
    Lejak
    j...@k...ODSPAMIACZ.pl

  • 10. Data: 2003-11-05 06:53:41
    Od: "Adi" <a...@w...pl>

    Twoje lakoniczne wywody możesz prowadzić w żłobkui to tylko dla dzieci do
    lat trzech
    !!!!!!!!!

    Użytkownik Jarosław Lech <j...@k...ODSPAMIACZ.pl> w wiadomości do grup
    dyskusyjnych napisał:bo8neb$ksn$...@S...icm.edu.pl...