  • 1. Data: 2003-11-04 08:36:28
    Temat: BURSZTYNOWE KARTY BPH PBK
    Od: Michał 'Amra' Macierzyński <m...@p...pl>

    30 października br. Bank Przemysłowo-Handlowy PBK wprowadził na rynek nową
    kartę kredytową o zasięgu międzynarodowym - "Bursztynową kartę kredytową".
    Jest to karta płaska, ze znakiem MasterCard Electronic.
    Calosc (czy raczej najciekawsze - czyli jak wyglada karta:)
    http://www.prnews.pl/html.php/display?article=3626

    --
    Michal 'Amra' Macierzynski
    www.prnews.pl - swiat e-bankowosci

  • 2. Data: 2003-11-04 08:39:11
    Temat: Re: BURSZTYNOWE KARTY BPH PBK
    Od: Michał 'Amra' Macierzyński <m...@p...pl>

    aha - i ciekawostka jest rozne oprocentowanie kredytu dla operacji
    gotowkowych i bezgotowkowych (chociaz wyjmowac z bankomatu kase na 22,9% -
    to ktos musialby byc baaaardzo zdeterminowany ;)

    A wiecej o wszystkich kartach BPH PBK i ich zaletach tutaj:
    http://www.kartyonline.net/arty.php?id=53

  • 3. Data: 2003-11-04 09:05:00
    Od: "dx" <d...@f...com.pl>

    (chociaz wyjmowac z bankomatu kase na 22,9% -
    > to ktos musialby byc baaaardzo zdeterminowany ;)

    to niewiele wiecej niz oprocentowanie kredytu odnawialnego w wielu bankach
    :-)
    pzdr, dx

  • 4. Data: 2003-11-04 09:08:47
    Od: Michał 'Amra' Macierzyński <m...@p...pl>

    dx <d...@f...com.pl> wrote:
    > to niewiele wiecej niz oprocentowanie kredytu odnawialnego w wielu
    > bankach :-)

    eee - nawet Pekao obnizylo ostatnio ;)

  • 5. Data: 2003-11-04 10:21:44
    Od: "$Szalony_Kapelusznik$" <s...@w...pl>

    napisał w wiadomości news:bo7oja$6vk$1@news.onet.pl...
    > aha - i ciekawostka jest rozne oprocentowanie kredytu dla operacji
    > gotowkowych i bezgotowkowych (chociaz wyjmowac z bankomatu kase na 22,9% -
    > to ktos musialby byc baaaardzo zdeterminowany ;)

    Ja jako ciekawostke bym potraktowal dlaczego w jednym miejscu jest
    "elektronic" a w pozostalych "electronic" ?
    Czyzby obrazowalo to dbalosc i skrupulatnosc banku ?

    MAd Hat
    ter

  • 6. Data: 2003-11-16 08:43:50
    Od: "jo44" <jo44@TO_PRECZ.go2.pl>

    Spojrzmy, co tu $Szalony_Kapelusznik$ naskrobal:

    > Ja jako ciekawostke bym potraktowal dlaczego w jednym miejscu jest
    > "elektronic" a w pozostalych "electronic" ?

    Przeciez Amra napisal: Karta o zasiegu miedzynarodowym.
    To i jezyki rozne!! ;)