Finanse

Finanse - porady

1. Data: 2002-09-21 08:57:05
Temat:Karty wypukle.
Od:"a" <...@...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam.
Wie moze ktos w ktorym banku moge otrzymac ktoras z tych kart? Dinners Club,
EuroCard/MasterCard, JCB, PBK Styl Hermes, Polcard, Visa Classic. Nie mam
zaswiadczenia o zarobkach.

Z gory dzieki za odpowiedzi :).

2. Data: 2002-09-21 09:15:23
Temat:Re: Karty wypukle.
Od:"AMRA" <a...@a...com> szukaj wiadomości tego autora

> Wie moze ktos w ktorym banku moge otrzymac ktoras z tych kart? Dinners
Club,

Chyba wszysrtkie jakie byly embosowe skas wkleiles??? :)

Nie mam
> zaswiadczenia o zarobkach.

No to pozostaje ci zwykla VC debetowa. Inne - albo u nas nie sa juz albo w
ogole wydawana, niektore wymagaja takich dochodow, ze ho ho ;)
Aaa amex ci umknal.

Co do debetowej - wplywy na poziimie 500-100 zl przez 3 miesiace i
praktycznie masz w kazdym banku wydajacym taka karte.
Chargowki w Pekao SA, KB np, debetowki w Multibanku, Bz WBK - zreszta
sprawdz wszystko na www.karty.pl - a potem zobacz ktory bank masz najblizej.

3. Data: 2002-09-21 09:25:11
Od:"a" <...@...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Club,
>
> Chyba wszysrtkie jakie byly embosowe skas wkleiles??? :)

Tak jest :). Ze strony Idei. Kupilem sobie Start Optime i zeby skorzystac z
promocji musze miec ktoras wypuklych kart. A takiej niestety nie mam :(.

> [...]
> praktycznie masz w kazdym banku wydajacym taka karte.
> Chargowki w Pekao SA, KB np, debetowki w Multibanku, Bz WBK - zreszta

Dzieki.
A nie ma zadnego banku ktory wydaje jakas wypukla bez mozliwosci zrobienia
debetu? ew. moze byc debet rzedu 200 zl.

4. Data: 2002-09-21 09:33:22
Od:"AMRA" <a...@a...com> szukaj wiadomości tego autora

> Dzieki.
> A nie ma zadnego banku ktory wydaje jakas wypukla bez mozliwosci zrobienia
> debetu? ew. moze byc debet rzedu 200 zl.

Szukaj chargowki - w KB, Pekao SA np. daja. Da sie zrobic debet - ale
wszystko raz w miesiacu tyrzeba splacac. Do wydania tych kart nie potrzeba
zaswiadczen (tak bylo ale jak jest to nie wiem ;)

5. Data: 2002-09-21 10:03:19
Od:Wojtek Frabinski <w...@a...net.pl> szukaj wiadomości tego autora

On Sat, 21 Sep 2002 11:25:11 +0200, "a" <...@...pl> wrote:

>Dzieki.
>A nie ma zadnego banku ktory wydaje jakas wypukla bez mozliwosci zrobienia
>debetu? ew. moze byc debet rzedu 200 zl.

To dziala na troche innych zasadach. Debetowa karta wypukla debetu
teoretycznie robic nie mozna, limit debetowy moze byc najwyzej
przypisany do konta.
Ale ze wzgledu na specyfike kart wypuklych mozna nimi (wszystkimi,
niezaleznie od sposobu rozliczania) robic tez debet niedozwolony i
dlatego karty takie jst stosunkowo ciezko otrzymac.
W Twojej sytuacji najlatwiej bedzie chyba dostac debetowa VC z Pekao -
ma wlasny rachunek (konta miec nie trzeba), niezbedne jest
zablokowanie kwoty gwarancyjnej 500 zl. Bez blokad to mozesz dostac
debetowa VC przypieta do konta, ewentualnie obciazeniowa ale
najwczesniej po 3 miesiacach regularnych wplywow w odpowiedniej dla
danego banku wysokosci.
Mozna jeszcze dostac kredytowke pod zastaw lokaty.

Ale czy przypadkiem ta karta nie jet Ci potrzebna tylko do placenia
rachunkow przez zlecenie obciazania karty platniczej ? Moze tu
wystarcze VE dopuszczajaca IO/MO/TO - czyli VE Inteligo albo karta
wirtualna - np ekarta mBanku.
Ktos te karty testowal z Idea ?
--
Wojtek Frabinski ICQ 50443653
w...@a...net.pl

6. Data: 2002-09-21 10:17:09
Od:"Jarosław Popiel" <j...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Wojtek Frabinski" <w...@a...net.pl> napisał w wiadomości

> Mozna jeszcze dostac kredytowke pod zastaw lokaty.

No i teraz jeszcze w BPHPBK jest mozliwosc dostania KK przy zablokowaniu
kaucji.

--
JaKi

7. Data: 2002-09-21 11:57:42
Od:"a" <...@...pl> szukaj wiadomości tego autora

Moze tu
> wystarcze VE dopuszczajaca IO/MO/TO - czyli VE Inteligo albo karta
> wirtualna - np ekarta mBanku.
> Ktos te karty testowal z Idea ?

Mam taka karte zInteligo. Gdy puytalem sie przez maila to mi napisali, ze VE
moze byc. Natomist w salonie mowia, ze musi byc wypukla. Nie iwem komu
wierzyc. Tak btw. to VE z Inteligo w necie jest traktowana jako wypukla :).

Pozdro

8. Data: 2002-09-21 12:50:48
Od:t...@p...fm (Tomasz Staszewski) szukaj wiadomości tego autora

a wrote:

> [...]
> wierzyc. Tak btw. to VE z Inteligo w necie jest traktowana jako wypukla :).

Idź do salonu i przy pomocy gróźb/próśb* zmuś ich do zaakceptowania VE
Inteligo. Możesz się ewentualnie podeprzeć tym mailem, albo zmuś ich do
telefonu do działu windykacji.

pzdr

Tomek

*niepotrzebne skreślić

9. Data: 2002-09-21 13:06:44
Od:"corner" <c...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "a" <...@...pl> napisał w wiadomości

> [...]
> moze byc. Natomist w salonie mowia, ze musi byc wypukla. Nie iwem komu
> wierzyc. Tak btw. to VE z Inteligo w necie jest traktowana jako wypukla

Nie mów w salonie, że to VE, nie wyjmuj jej nawet. Weź druczek, wypełnij go,
zaznacz, że to Visa Classic i oddaj wypełnione pisemko.

10. Data: 2002-09-21 15:08:05
Od:"Wojciech Nawara" <w...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> moze byc. Natomist w salonie mowia, ze musi byc wypukla. Nie iwem komu
> wierzyc. Tak btw. to VE z Inteligo w necie jest traktowana jako wypukla

Obsługa salonu najwidoczniej nie jest w temacie.
Zresztą nie każdy musi wiedzieć, że akurat VE inteligo pójdzie. Oni mają
standardowo powiedziane, że muszą być wypukłe, bo tak się przyjęło...
A o inteligo nawet nie wszyscy wiedzą, że istnieje...

Ale na temat: możesz użyć VE inteligo jak najbardziej. A obsługę salonu
możesz przy okazji douczyć.

Jednak zgodę na obciążanie karty lepiej wysłać faksem, przynajmniej żaden
żywy człowiek nie zobaczy, że chodzi o electrona. ;-)

Wojciech Nawara
w...@p...onet.pl; 0501950782