  • 11. Data: 2002-09-21 15:18:07
    Temat: Re: Karty wypukle.
    Od: "TOP" <o...@e...com>

    >VE
    >:).
    >
    >Obsługa salonu najwidoczniej nie jest w temacie.
    >Zresztą nie każdy musi wiedzieć, że akurat VE inteligo pójdzie. Oni mają
    >standardowo powiedziane, że muszą być wypukłe, bo tak się przyjęło...
    >A o inteligo nawet nie wszyscy wiedzą, że istnieje...
    >
    >Ale na temat: możesz użyć VE inteligo jak najbardziej. A obsługę salonu
    >możesz przy okazji douczyć.
    >
    >Jednak zgodę na obciążanie karty lepiej wysłać faksem, przynajmniej żaden
    >żywy człowiek nie zobaczy, że chodzi o electrona. ;-)

    Dokładnie tak jak mówi Wojtek. Nie chodź do salonu tylko wyślij zwykłego faksa
    do działu windykacji o treści:
    Proszę o obciążanie karty płatniczej, numer, termin ważności, imię nazwisko
    właściciela karty, dane abonenta, podpisz to i finał. Za jakiś czas zadzwoń do
    nich z zapytaniem czy maja dyspozycję w systemie.
    Ja tak wysłałem i działa (tyle że z KK Lukasa, a nie VE Inteligo). Jedyny
    problem jaki był, to taki że za pierwszą fakture po rejestracji zlecenia
    kazali jeszcze zapłacić przelewem, bo obciązanie miało działać dopiero od
    kolejnej faktury wydrukowanej po zarejestrowaniu zlecenia. Oczywiście kasę
    wbrew temu co mówili ściągnęli od razu, ja ten przelew też wyłałem i miałem
    nadpłatę. Potem ją skompensowali z kolejną fakturą i juz jest 0 problemów.

    A co do Twoich wątpliwości, to najwyżej w dniu, albo dzień po terminie
    płatności możesz do nich zadzwonić i spytać czy im się udało ściągnąć kasę.
    Jeśli nie, to puścisz przelew wydrukujesz maila i napiszesz rekalmację.

    Ale generalnie obstawiam, że będzie działać. W salonach rzeczywiście nie ma co
    pytać, bo oni pewnie nie znają szczegółowo procedur windykacji. Ja płacę kartą
    za komórkę żony i jak zapytałem w salonie o formularz zlecający obciążanie
    karty, to mi paniena powiedziała, że nie ma, ale druczek dostanę razem z
    pierwszą fakturą. Prawdopodobnie miała na myśli wypełnione polecenie przelewu,
    które jest dołączane do faktur, bo żadnego formularza nie dostałem...

    Miłego dnia
    Tomek

    Ps. A może w ogóle prościej PZ. Inteligo ma, prawda? Jesli Ci zależy na
    punktach profit to skutek jest identyczny.
    archiwum i przeszukiwanie newsów
    http://www.polnews.pl

  • 12. Data: 2002-09-22 14:07:05
    Od: "a" <...@...pl>

    > Ps. A może w ogóle prościej PZ. Inteligo ma, prawda? Jesli Ci zależy na
    > punktach profit to skutek jest identyczny.

    Nie. Poleceniem zaplaty sie w tej promocji nie da. Musi byc oswiadczenie -
    zgoda na obciazenie karty platniczej przez conajmniej 3 miesiace. Zapraszam
    do zapoznania sie z promocja:
    http://www.idea.pl/optima/promocje/top_z_karta.shtml
    . Moze gdzies jeszcze
    maja jakies niespodzianki?

    PS. Dzieki za odpowiedzi. Napradwe pomogliscie mi. Juz mialem zamiar
    rozwiazywac umowe.

    Pozdro

    coolfon

  • 13. Data: 2002-09-22 14:09:37