    From: "Wojciech Nawara" <w...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: Karty wypukle.
    Date: Sat, 21 Sep 2002 17:08:05 +0200
    Sender: w...@p...onet.pl@pc170.katowice.cvx.ppp.tpnet.pl

    Użytkownik "a" <...@...pl> napisał w wiadomości
    news:amhnji$odu$1@news.tpi.pl...

    > Mam taka karte zInteligo. Gdy puytalem sie przez maila to mi napisali, ze
    VE
    > moze byc. Natomist w salonie mowia, ze musi byc wypukla. Nie iwem komu
    > wierzyc. Tak btw. to VE z Inteligo w necie jest traktowana jako wypukla
    :).

    Obsługa salonu najwidoczniej nie jest w temacie.
    Zresztą nie każdy musi wiedzieć, że akurat VE inteligo pójdzie. Oni mają
    standardowo powiedziane, że muszą być wypukłe, bo tak się przyjęło...
    A o inteligo nawet nie wszyscy wiedzą, że istnieje...

    Ale na temat: możesz użyć VE inteligo jak najbardziej. A obsługę salonu
    możesz przy okazji douczyć.

    Jednak zgodę na obciążanie karty lepiej wysłać faksem, przynajmniej żaden
    żywy człowiek nie zobaczy, że chodzi o electrona. ;-)

    --
    Pozdrawiam,

    Wojciech Nawara
    w...@p...onet.pl; 0501950782