  • 11. Data: 2002-01-13 11:44:30
    Temat: Re: Karty w Multibanku
    Od: "MTG" <m...@h...pl>

    news:a1rptn$cue$1@news.onet.pl...
    > W jakim "formacie" mozna dostarczyc historie rachunku do Multi?
    > Wydruk podbity?
    > Czy moze ktos sie orientuje ile to kosztuje w:
    > BZWBK
    > Fortis Pl@net?
    W Fortisie kosztuje 5 zl za strone, a na strone wchodzi 4-5 transakcji...
    nie pytaj sie ile zaplacilem za polroczna historie konta:))))) Kase sciagaja
    z konta na miejscu z konta.
    pzdr
    Andrzej

  • 12. Data: 2002-01-13 12:01:03
    Od: "MTG" <m...@h...pl>

> [...]
    > Wydruk podbity?
    > Czy moze ktos sie orientuje ile to kosztuje w:
    Fortisowi bardzo zalezy na tym, zeby klienci korzystali tylko z ich
    uslug:)))
    Koszt histori rachunku wynosi 5zl za strone - na strone wchodzi 4-5
    transakcji.
    Ja za polroczny wydruk zaplacilem sporo... wydruk jest robiony od reki w
    oddziale.
    pzdr
    Andrzej

  • 13. Data: 2002-01-13 12:11:33
    Od: Wojtek Frabinski <w...@a...net.pl>

    On Sun, 13 Jan 2002 13:01:03 +0100, "MTG" <m...@h...pl> wrote:

> [...]
    >transakcji.
    >Ja za polroczny wydruk zaplacilem sporo... wydruk jest robiony od reki w

    Wyglada na to, ze banki znalazly nowy sposob na utrzymanie klientow
    :-(.
    Pewnie trzeba bedzie znalesc na to jakies rozwiazanie ale poki co
    pieczatka i podpis pod historia byc powinny.
    --
    Wojtek Frabinski ICQ 50443653
    w...@a...net.pl

  • 14. Data: 2002-01-13 12:48:05
    Od: "AMRA" <a...@a...com>

    > Wyglada na to, ze banki znalazly nowy sposob na utrzymanie klientow
    > :-(.
    > Pewnie trzeba bedzie znalesc na to jakies rozwiazanie ale poki co
    > pieczatka i podpis pod historia byc powinny.

    Huh. No to istotnie - niezbyt ciekawei - a w WBKu jak to wyglada? Poszukam w
    tabeli zaraz, ale gdyby ktos sie kiedys z tym spotkal?? :)

  • 15. Data: 2002-01-13 12:53:12
    Od: "AMRA" <a...@a...com>

    o a w BZWBK historia kosztuje za 3 miechy 20 zl + 2 za azdy astepny
    miesiac - o to juz wiem co przyniose do multi :)

  • 16. Data: 2002-01-13 15:04:54
    Od: "Jarosław Popiel" <j...@p...onet.pl>

    > o a w BZWBK historia kosztuje za 3 miechy 20 zl + 2 za azdy astepny
    > miesiac - o to juz wiem co przyniose do multi :)

    qrcze i w tym momcie jednak Citek wypada najlepiej - free za wyciag bez
    wzgldu na to za jaki okres sie chce - a mogli zarobic niezle kiedy
    odchodzili kliencji ;-) No ja dopoki w Kielcach sie nie pojawi oddzial
    Multibanku pozostane ich klientem :-))

    --
    JaKi

  • 17. Data: 2002-01-13 18:42:57
    Od: "Maciej Bebenek" <maciej@xxx_.komorka.org>

    Użytkownik "Jarosław Popiel" <j...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

    > qrcze i w tym momcie jednak Citek wypada najlepiej - free za wyciag bez
    > wzgldu na to za jaki okres sie chce - a mogli zarobic niezle kiedy

    Jak free? Mnie skasowano - juz nie pamietam (dawno bylo :-) 15 albo 25
    peelenow

    Pzdr,

    M.