  • 1. Data: 2002-01-12 14:57:39
    Temat: BZWBK - Visa Classic
    Od: "Myszek" <w...@p...pl>

    Mam takiej treści pytanko :
    Czy korzystając z takiej karty /nie mam konta w BZWBK/ można przez internet
    sprawdzić przeprowadzone transakcje czy trzeba się zdać tylko na własną
    pamięc /pomijam miesięczny wyciąg/ ?

    Myszek

    www.myszek.prv.pl
    www.wojkus.beep.pl

  • 2. Data: 2002-01-12 15:06:15
    Temat: Re: BZWBK - Visa Classic
    Od: "Wookasch" <w...@r...pl>

    Użytkownik "Myszek" <w...@p...pl> napisał

    > Czy korzystając z takiej karty /nie mam konta w BZWBK/ można przez
    internet
    > sprawdzić przeprowadzone transakcje

    Mozna.
    pozdrawiam
    Wookasch

  • 3. Data: 2002-01-12 18:37:58
    Od: "Myszek" <w...@p...pl>

    Użytkownik "Wookasch" <w...@r...pl> napisał w wiadomości
    > internet

    A jak jeśli można spytać ? Albo link poproszę.

    --

    Myszek

    www.myszek.prv.pl
    www.wojkus.beep.pl

  • 4. Data: 2002-01-12 20:27:33
    Od: "dbert" <d...@w...pl>

    ktoś mi kiedyś napisał że podgląd karty jest tylko w dawnych oddziałach WBK
    a BZ nie widać karty przez internet
    rzeczywiście to prawda bo pytałem się w BZ,nie ma to jak pełna integracja

  • 5. Data: 2002-01-13 22:18:19
    Od: "Grzes" <p...@k...net.pl>

    to prawda że można, ja mam ale dla karty kredytowej VISA CLASSIC, debetowy
    claasic jest już powiązany z kontem

  • 6. Data: 2002-01-14 07:00:39
    Od: "Artur O." <r...@w...pl>

    http://www.bzwbk24.pl/

  • 7. Data: 2002-01-14 17:42:48
    Od: "Szymon Juraszczyk" <s...@j...com>

    "dbert" <d...@w...pl> wrote in message

    > ktoś mi kiedyś napisał że podgląd karty jest tylko w dawnych oddziałach
    WBK
    > a BZ nie widać karty przez internet
    > rzeczywiście to prawda bo pytałem się w BZ,nie ma to jak pełna integracja

    W byłym BZ też można (to nawet działa ;-). Akurat karty obsługuje centrum
    w Poznaniu i oddział ma tu niewiele do gadania. Oczywiście 'z automata' to
    chyba nie widać - trzeba sobie zadzwonić i załatwić (przynajmniej 0,5 roku
    temu tak było).

    Szymon Juraszczyk, s...@j...com

  • 8. Data: 2002-01-15 07:38:11
    Od: <g...@p...onet.pl>

    > Użytkownik "Myszek" <w...@p...pl> napisał

    > internet
    >
    > Mozna.
    > pozdrawiam
    > Wookasch

    Ja sprawdzam stan konta i ostatnie transakcje w bankomatach BZWBK. Dla
    posiadaczy VISA Clasic jest to usługa bezpłatna.

    Jak można to zrobić przez internet? Z jakiej strony? Co trzeba podać (nr karty,
    inne dane)?

    Pozdrawiam,
    gwoj

  • 9. Data: 2002-01-15 08:58:46
    Od: "blad" <b...@W...pl>

    Użytkownik <g...@p...onet.pl
> [...]
    > posiadaczy VISA Clasic jest to usługa bezpłatna.
    >
    > Jak można to zrobić przez internet? Z jakiej strony? Co trzeba podać (nr

    jak nie masz rachunku to nawet lepiej - dzwonisz i dostajesz login i haslo
    i juz.
    "Klienci korzystający z usług bankowości elektronicznej mają do dyspozycji
    specjalny numer (0 prefix 61) 8565242 czynny 24 godziny na dobę,..."
    *** blad ***

  • 10. Data: 2002-01-15 17:14:53
    Od: "Grzes" <p...@k...net.pl>

    ze strony www.bzwbk24.pl