eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiKarta wypukła czyli Citibank czyli poprawcie mnie jeśli się mylę › Karta wypukła czyli Citibank czyli poprawcie mnie jeśli się mylę
    From: "Kajetana_Kinga" <k...@g...nospam.pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Karta wypukła czyli Citibank czyli poprawcie mnie jeśli się mylę
    Date: Fri, 27 Jul 2007 12:31:11 +0200

    Kilka tygodni temu pisałam tutaj odnośnie swoich starań o kartę kredytową.
    Przyznano mi i przyszła już karta kredytowa HSBC, zamówiłam kartę wypukłą do
    konta.

    Przyszedł list z kartą.
    Otwieram
    Karta Mastercard, ale płaska...

    Dzwonię do Citi
    Pytam co jest grane zamawiałam wypukłą a jest płaska
    To jest wypukła mówią
    Pytam już mniej grzecznie z kogo robią głupka
    Niech się pani nie wyraża to jest wypukła, bo można nią płacić przez internet
    Ja mówię że nie jest, jest płaska bo przecież widzę

    A ten pożal się boże konsultant do mnie z pytaniem co ja rozumiem przez słowo
    wypukła.
    No chyba ich bozia opuściła.

    Słuchajcie czy to ze mną jest coś nie tak, czy Citi wprowadził własną definicję
    słowa wypukła, czy może jednak w bankowości takie pojęcie funkcjonuje, zanim
    zrobię większą aferę, a najpierw złożę reklamację na piśmie i otrzymam odpowiedź
    też na piśmie, która będzie dowodem w sprawie, wolę się upewnić, więc
    powiedzcie, mi proszę:

    Co to znaczy że karta jest wypukła?

    "Jak się ogląda Monthy Pythona, to baby, M$, Visual basic, porty
    szeregowe, PiS, US, ZUS, PKP, TPSA i Poczta Polska idą w zapomnienie,
    nie istnieją" [by Noel]