  • 1. Data: 2002-08-28 21:42:29
    Temat: Karta pre-paid...?
    Od: "Wojtek [lwiczek]" <l...@p...onet.pl.invalid>

    Witam,
    chciałbym coś kupić na EzyDVD [ http://www.ezydvd.com.au/ ], ale niestety
    nie posiadam odpowiedniej karty płatniczej... Z tego co się dowiedziałem,
    nie akceptują powszechnych i łatwo dostępnych u nas Electronow i
    Mastercardów... Tu pojawia się moje pytanie - można gdzieś nabyc
    przedpłąconą kartę płatniczą, którą można płacić w internecie [choć
    wystarczy i tylko ta jedna strona :) ]?

  • 2. Data: 2002-08-28 21:49:11
    Temat: Re: Karta pre-paid...?
    Od: "AMRA" <a...@a...com>

> [...]
    > Mastercardów... Tu pojawia się moje pytanie - można gdzieś nabyc
    > przedpłąconą kartę płatniczą, którą można płacić w internecie [choć

    Najlatwiej? Inteligo lub eKarta mBanku.
    Reszta wymaga zdobycia VC lub EC/MC

  • 3. Data: 2002-09-02 15:22:31
    Od: "Wojtek [lwiczek]" <l...@p...onet.pl.invalid>

    AMRA wystukał, co następuje:

    > Najlatwiej? Inteligo lub eKarta mBanku.
    > Reszta wymaga zdobycia VC lub EC/MC

    Ech, to idę szukać kogoś z kartą, bo raczej nie mam ochoty dla jednego
    zakupu zakłądać konta... :/

    Dzieki za odpowiedz...