  • 1. Data: 2004-07-14 20:18:36
    Temat: Karta pod lokate...
    Od: "Piotr" <p...@c...cz>

    Witam,

    wiem ze juz bylo... ale czy gdzies mozna dostac mastera a nie vise? Akurat
    tam gdzie mam konta sa tylko visy, a zalezy mi na masterze - kolejnego konta
    zakladac i stale zasilac jakos nie mam ochoty, wiec usilnie szukam banku
    ktory ma cos takiego w ofercie...

    Pozdr.,
    Piotr

  • 2. Data: 2004-07-14 20:25:39
    Temat: Re: Karta pod lokate...
    Od: "JaKi" <j...@g...pl>

    Użytkownik "Piotr" <p...@c...cz> napisał w wiadomości
> [...]
    konta
    > zakladac i stale zasilac jakos nie mam ochoty, wiec usilnie szukam banku

    BPH

    --
    JaKi

  • 3. Data: 2004-07-14 20:39:34
    Od: Michał 'Amra' Macierzyński <m...@p...pl>

    Piotr <p...@c...cz> wrote:
    > usilnie szukam banku ktory ma cos takiego w ofercie...

    Ale chodzi ci o rozliczanie w Euro, czy po prostu chcesz miec mastera?

    http://www.PRnews.pl Uwaga! Konkurs - http://www.prnews.pl/lukas/

  • 4. Data: 2004-07-14 20:43:12
    Od: "Piotr" <p...@c...cz>

    > BPH

    txn.

    Pozdr.,
    Piotr

  • 5. Data: 2004-07-14 20:47:21
    Od: "Piotr" <p...@c...cz>

    > Ale chodzi ci o rozliczanie w Euro, czy po prostu chcesz miec mastera?

    Mastera.... Pomijajac pewien cieply kraj gdzie visy nie uznaja to po
    ostatniej wycieczce do Austrii... tragedia - pomijajac fakt, ze karta mozna
    zaplacic generalnie tylko na stacji benzynowej, to w 90% sklepow ktore o ile
    karty przyjmuja to przyjmuja tylko mastery... i to nie tylko male sklepiki
    ale i nieco wieksze sieci handlowe... po pytaniu czy przyjmuja karty - tak,
    oczywiscie, ale po zobaczeniu visy zdziwienie - przyjmuja tylko mastercardy
    i maestro... oczywiscie moze taki dziwny region, w wiekszych miastach nie ma
    takiego problemu... Ale faktem jest ze master by sie przydal na wlasnie
    takie dziwne awaryjne sytuacje.

    Pozdr.,
    Piotr

  • 6. Data: 2004-07-14 20:59:19
    Od: Wojciech Nawara <u...@n...info.WYTNIJTO>

    Piotr napisał(a):

> [...]
    > zaplacic generalnie tylko na stacji benzynowej, to w 90% sklepow ktore o ile

    W ogóle Niemcy [z praktyki i słyszenia] i Austria [wierząc Tobie] to
    jakieś strasznie dziwne kraje jeśli chodzi o płatności kartami. :-/

    By się od nas uczyli, a co :-)

  • 7. Data: 2004-07-15 13:25:29
    Od: "Grzexs" <g...@u...to.go2.pl>

> [...]
    kolejnego konta
    > zakladac i stale zasilac jakos nie mam ochoty, wiec usilnie szukam

    BGŻ - E-integrum

    Grzexs