  • 1. Data: 2004-07-14 16:54:51
    Temat: Zamkniecie rachunku w inteligo
    Od: "Jakub Piaseczny" <k...@p...fm>

    Czy ktos juz to przerabial?

  • 2. Data: 2004-07-14 17:07:43
    Temat: Re: Zamkniecie rachunku w inteligo
    Od: Bartol Partol <bartolpartol@gazeta.>

    Użytkownik Jakub Piaseczny napisał:

    > Czy ktos juz to przerabial?

    Tak

    Bartol

  • 3. Data: 2004-07-14 17:28:20
    Od: "Jakub Piaseczny" <k...@p...fm>

    Użytkownik "Bartol Partol" napisał w wiadomości
    > Tak
    >
    > Bartol

    I jak poszlo jakies problemy czy wsztystko w porzadku? bo mam zamiea
    zlikwidowac tam konto

  • 4. Data: 2004-07-14 17:54:42
    Od: Bartol Partol <bartolpartol@gazeta.>

    Użytkownik Jakub Piaseczny napisał:

    > I jak poszlo jakies problemy czy wsztystko w porzadku? bo mam zamiea
    > zlikwidowac tam konto

    Zadzwonilem i powiedzialem, ze chce zamknac konto. pani zapytala czy mi
    wyslac forlumarz do wypelnienia i czy ma to zrobic mailem (przychodzi
    PDF) czy poczta z trabka. Zamowilem maila. Nastepnego dnia przyszedl.
    Wypelnilem, wydrukowalem i wyslalem poleconym. Po paru dniach konto bylo
    zniklo (mialem inne, wiec widzialem co sie dzieje na www), a po miesiacu
    pare groszy resztek przyszlo na drugie konto. I po krzyku.

    Bartol

  • 5. Data: 2004-07-14 18:37:15
    Od: Solos <"solos[nielubiespamu]"@pro.wp.pl>

    Byl 14 lipiec 2004, kiedy to na grupę pl.biznes.banki, Jakub Piaseczny
    wysłał(a) następującą wiadomość:

    > I jak poszlo jakies problemy czy wsztystko w porzadku? bo mam zamiea
    > zlikwidowac tam konto

    a mozna wiedziec dlaczego chcesz zamknac tam konto, bo ja zastanawiam sie
    nad zalozeniem?

    --- Solos ------------
    --- GG 3115539 ---
    -----------------------

  • 6. Data: 2004-07-14 19:21:23
    Od: "Jakub Piaseczny" <k...@p...fm>

    zamiezam przeniesc sie w 100% do mBanku. powody:
    - oplaty miesieczne za karte
    - dreczace blokady srodkow w inteligo mino anulacji platnosci karta
    - nocne problemy z wyplata gotowki z konta inteligo w bankomatach
    - platnosci przez place z inteligo trwaja dluzej niz prze mTransfer
    - trzymanie salda na koncie ponad 100 PLN aby prowadzenie konta bylo za free
    -mimo mozliwosci darmowych wplat w oddzialach PKO straszliwe kolejki (nie
    raz czekalem ponad 30 min)

  • 7. Data: 2004-07-14 19:36:36
    Od: Bartol Partol <bartolpartol@gazeta.>

    Użytkownik Jakub Piaseczny napisał:

    > - dreczace blokady srodkow w inteligo mino anulacji platnosci karta

    Bo w Inteligo nie wiedza co to anulacja (to tylko w mBanku wiedza). Moze
    sprobuj po prostu anulowac? ;-)

    Bartol

  • 8. Data: 2004-07-14 19:49:24
    Od: "JaKi" <j...@g...pl>

    Użytkownik "Jakub Piaseczny" <k...@p...fm> napisał w wiadomości
    > zamiezam przeniesc sie w 100% do mBanku. powody:
    > - oplaty miesieczne za karte

    0,99 miesięcznie za karte ktorą można placic w Internecie (tansza niż
    dodatkowa karta mBanku)

    > - nocne problemy z wyplata gotowki z konta inteligo w bankomatach

    Całe pół godziny - wspomnij też ostatnich bardzo częstych przerwach
    technicznych mBanku. Na dodatek w Inteligo ta przerwa jest stałą (pomiędzy
    0:00 a 0:30) więc większość posiadaczy konta Inteligo o niej wie, z mBankiem
    nie jest już tak kolorowo

    > - platnosci przez place z inteligo trwaja dluzej niz prze mTransfer

    Kilka kliknięć więcej? ;-)

    > - trzymanie salda na koncie ponad 100 PLN aby prowadzenie konta bylo za
    free

    Od tego jest konto aby na nim coś trzymać ;-)) a 100 PLN nie jest sumą
    zawrotną ;-)

    > -mimo mozliwosci darmowych wplat w oddzialach PKO straszliwe kolejki (nie
    > raz czekalem ponad 30 min)

    Ale masz np agencje PKO rozsiane po osiedlach, a w nich nie tylko wpłaty ale
    możesz w większości dokonywać wypłat dzieki zainstalowanym tam terminalom
    ;-) Dodatkowo fakt że masz gdzie wpłacić. W mBanku nie masz gdzie stać w
    tych kolejkach bo nie ma miejsc do wpłat (nie licząc kilku mKiosków)

    --
    JaKi

  • 9. Data: 2004-07-14 20:09:47
    Od: "Jakub Piaseczny" <k...@p...fm>

    Użytkownik "JaKi" <j...@g...pl> napisał w wiadomości

> [...]
    > technicznych mBanku. Na dodatek w Inteligo ta przerwa jest stałą (pomiędzy
    > 0:00 a 0:30) więc większość posiadaczy konta Inteligo o niej wie, z

    oj ostatnio te przerwy sa coraz dluzsze :(

    > Kilka kliknięć więcej? ;-)

    nie chodzi mi o klikniecia ale o czas realizacji np: paygsm placac z
    inteligo po obiedzie kod dostajesz nastepnego dnia rano a w weekendy zadza
    sie ze dopiero w poniedzialek (nie zawsze ale czesto) a przez mTransfer max
    30 minut

    > free
    >
    > Od tego jest konto aby na nim coś trzymać ;-)) a 100 PLN nie jest sumą
    > zawrotną ;-)

    tak 100 to nie duzo ale faktem jest ze sa to zablokowane srodki i trzeba sie
    z tym liczyc

> [...]
    > ;-) Dodatkowo fakt że masz gdzie wpłacić. W mBanku nie masz gdzie stać w
    > tych kolejkach bo nie ma miejsc do wpłat (nie licząc kilku mKiosków)

    tu sie zgadzam ale zbyt czesto nie wplacam wyplata idzie przelewem

  • 10. Data: 2004-07-14 20:22:40
    Od: Miernik <m...@c...pl>

    Jakub Piaseczny <k...@p...fm> wrote:

> [...]
    > sie ze dopiero w poniedzialek (nie zawsze ale czesto) a przez mTransfer max

    Ja ze trzy razy kupowałem dopałkę Heyah przez paygsm z płacę z
    Inteligo i zawsze była w ciągu godziny.

    > tak 100 to nie duzo ale faktem jest ze sa to zablokowane srodki i trzeba sie
    > z tym liczyc

    Jakie zablokowane? Przecież chodzi o to że średniomiesięcznie saldo
    musi być co najmniej 100 PLN a nie w każdym momencie.

    --
    ___________________/__ tel: +48888299997 __/ mailto:m...@c...pl