  • 1. Data: 2004-07-14 20:45:09
    Temat: w sprawie egzaminu 'abc bankowości'
    Od: "MASTER" <z...@p...fm>

    witam
    mam pytanie, czy ktos w ostatnim czasie przystepowal do tego egzaminu na
    samodzielnego pracownika bankowego i ma opracowane odpowiedzi na pytania
    egzaminacyjne. jezeli tak, to bylbym wielce zobowiazany, gdyby zechcial
    podzielic sie ze mna tymi opracowaniami

    --
    pozdrawiam

    ---

  • 2. Data: 2004-07-14 20:47:19
    Temat: Re: w sprawie egzaminu 'abc bankowości'
    Od: Bartol Partol <bartolpartol@gazeta.>

    Użytkownik MASTER napisał:

> [...]
    > samodzielnego pracownika bankowego i ma opracowane odpowiedzi na pytania
    > egzaminacyjne. jezeli tak, to bylbym wielce zobowiazany, gdyby zechcial

    A nie lepiej sie pouczyc?

    Bartol

  • 3. Data: 2004-07-15 04:40:27
    Od: "MASTER" <z...@p...fm>

    > A nie lepiej sie pouczyc?
    >
    > Bartol

    oczywiscie, ze lepiej i mam taki zamiar, a wlasciwie jestem w trakcie, tylko
    opracowanie niekktorych pytan jest czasami dosc trudne. dlatego moze ktos
    pomogl by mi dzielac sie opracowaniami.

    ozdrawiam
    Michal