  • 1. Data: 2002-01-21 09:11:13
    Temat: Multibank - ile trwa otwarcie
    Od: "AMRA" <a...@a...com>

    Jako czlowiek leniwy otworzylem konto przez internet. To bylo w poniedzialek
    tydzien temu - uruchomilem kanal internetowy, no ale narazie nie moge
    przelewpow i takie tam.
    Teraz czekam na przesylke z umowa, ktora zapewne trzeba podpisac i odeslac z
    dowodem. Bank ma na to 14 dni. Jesli doliczyc do tego czas dotarcia
    przesylki, zanim oni ja rozpakuja i uruchomia.. Eee - cos jednak wyjatkowo
    wono to bedzie - w LG juz im odeslalem i na dniach czekam na pelna
    funkcjonalnosc - chociaz dostalem to duzo pozniej (w czwartek w zeszlym
    tygodniu) - beda pierwsi...
    Acha - jak otwireralem telefonicznie to nie moge jechac na Senatorska (czy
    raczej lepiej czekac na poczte...), zeby zrobic to szybciej..

    Do otwierajacych - ile wam to trwalo??

    Bo juz kurde jestem na banki z lekka zdenerwowany - w Fortisie od 7go wydaja
    mi duplikat karty - w koncu dadza nowa z nowym PINem. Ale od dzisiaj - to
    moze w przyszlym tygodniu bede mial?? :)

    --

    ------
    Amra the Freelancer