  • 11. Data: 2002-07-05 10:30:54
    Temat: Re: Karta na wakacje
    Od: "andrew zacharewicz" <n...@p...onet.pl>

    niz
    > do
    >
    > to trzeba było od razu napisać że chodzi o "strefe euro" a nie jurop

    wolał bym anglię

  • 12. Data: 2002-07-05 10:31:24
    Od: "andrew zacharewicz" <n...@p...onet.pl>

    > widzenia
    > >
    > Wg ostatnich rankingow Rzepy taka karta jest Citkowe Maestro

    płaska:(

  • 13. Data: 2002-07-05 10:32:52
    Od: "andrew zacharewicz" <n...@p...onet.pl>

    > A dlaczego?

    w mc jest GBP-EUR-USD
    a visa jest GBP-USD

    funt sterling nie jest związany ze strefą euro (to jego główna zaleta)

  • 14. Data: 2002-07-05 10:33:42
    Od: "Jarosław Popiel" <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "andrew zacharewicz" <n...@p...onet.pl> napisał w
    wiadomości news:ag3sf0$921$1@news.onet.pl...

    > płaska:(

    Jak decha - ale POSy sa popularne

    --
    JaKi

  • 15. Data: 2002-07-05 10:35:18
    Od: <j...@p...onet.pl>

    > w mc jest GBP-EUR-USD
    > a visa jest GBP-USD

    Ale EC/MC do rachunku w euro, chyba wychodzi na to samo co VISA w USD?

    Jacek

  • 16. Data: 2002-07-05 10:36:09
    Od: "andrew zacharewicz" <n...@p...onet.pl>

    > Jak decha - ale POSy sa popularne

    angielskie stacje kolejowe - żelazka
    taksówki (europa i nie tylko) - też zelazka

  • 17. Data: 2002-07-05 10:38:31
    Od: "Dave" <u...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Jarosław Popiel" <j...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

    > Wg ostatnich rankingow Rzepy taka karta jest Citkowe Maestro

    tylko ? Wolalbym wypukla...

    D.

  • 18. Data: 2002-07-05 10:39:46
    Od: "Jarosław Popiel" <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "andrew zacharewicz" <n...@p...onet.pl> napisał w
    wiadomości news:ag3sns$9n5$1@news.onet.pl...

    > angielskie stacje kolejowe - żelazka
    > taksówki (europa i nie tylko) - też zelazka

    W takch miejscach wtedy mozna zaplacic gotowa - ale najlatwiej i najszybciej
    jest zodbyc Citkowe Maestro.

    --
    JaKi

  • 19. Data: 2002-07-05 10:40:49
    Od: "andrew zacharewicz" <n...@p...onet.pl>

    > tylko ? Wolalbym wypukla...

    w tym zacofanym kraju innych nie ma

  • 20. Data: 2002-07-05 10:42:37
    Od: "andrew zacharewicz" <n...@p...onet.pl>

    > W takch miejscach wtedy mozna zaplacic gotowa

    nie każdy chce

    >- ale najlatwiej i najszybciej
    > jest zodbyc Citkowe Maestro.

    oile się nie mylę o gotówkowe obciążaja rachunek walutowy
    a pozostałe złotowy:(((