  • 11. Data: 2014-10-23 19:42:37
    Temat: Re: Karta kredytowa ze zwrotem np. 1%
    Od: mx <m...@o...pl>

    Z umowy wynika, że bezpłatny "Pakiet Bezpieczeństwa" obejmuje:

    3) Karta kredytowa MasterCard STANDARD, Karta kredytowa rowerowa:
    a) szkody doznane przez Ubezpieczonego na skutek nieuprawnionej
    transakcji dokonanej przez osobę trzecią,
    b) utrata środków pieniężnych wypłaconych z bankomatu, z terminalu POS
    lub w kasie Banku przy użyciu karty,
    c) utrata lub uszkodzenie mienia zakupionego za pomocą karty,
    d) utrata w wyniku rozboju dokumentów, portfela, kluczy, telefonu
    komórkowego lub karty,
    e) śmierć w następstwie nieszczęśliwego wypadku,
    f) trwały uszczerbek na zdrowiu w następstwie nieszczęśliwego wypadku,
    g) leczenie szpitalne następstw nieszczęśliwego wypadku,
    h) odpowiedzialność cywilna deliktowa Ubezpieczonego w życiu prywatnym,
    i) konieczność udzielenia pomocy w ramach usług assistance rowerowego;

    4) Karta kredytowa VISA STANDARD:
    ...tylko a), b), c) i d).
    O Goldach nie wspominam.

  • 12. Data: 2014-10-23 20:50:37
    Od: ls <l...@w...pl>

    W dniu wtorek, 21 października 2014 13:01:43 UTC+2 użytkownik ls napisał:
    > Hej,
    > Jest teraz na rynku jakas karta kredytowa ze zwrotem min. 1%?
    > Chodzi mi o karte dostepna dla wiekszosci, nie indywidualnie negocjowana, cos jak
    kiedys Polbank-Era.
    > No i jakie sa oplaty, ew. warunki zwolnienia z oplat.

    A ma ktos KK w BOŚ? Tam maja 1zl zwrotu za kazde 100zl, ale chyba w pakiecie z
    kontem? Moze ktos to ma i przyblizy, zwlaszcza oplaty i ew. z nich zwolnienia?

    --
    pozdr.
    ls

  • 13. Data: 2014-10-23 20:54:59
    Od: ls <l...@w...pl>

    W dniu wtorek, 21 października 2014 18:15:24 UTC+2 użytkownik RobertS napisał:

    > takich to już teraz nie ma..
    > możesz mieć rabaty, ale bezwarunkowego cashbanku na wszystkim nie ma
    > ps
    > w GNB możesz mieć debetówkę, która daje 10% zwrotu miesięcznie (realnie
    > max. 36 zł i 300 zł na rok)

    No mam to - obecnie w Fajansie, bo w GO za 2014 osiagnalem max zwrotu i wypowiadam
    umowe.
    Marzy mi sie jednak KK z jakimkolwiek zwrotem.
    Do tej pory korzystalem z KK Citi World, bo te ich punkty, co sie zbiera, zamienialem
    na doladowania w Playu. Ale teraz przelicznik nagrod za punkty znow sie ma pogorszyc
    i te punkty staja sie niewiele warte.

    --
    pozdr.
    ls

  • 14. Data: 2014-10-26 09:36:31
    Od: mmk <m...@g...com>

> [...]
    kiedys Polbank-Era.
    > No i jakie sa oplaty, ew. warunki zwolnienia z oplat.

    Polecam kartę Eurobanku Visa Gold Perfect
    http://www.eurobank.pl/produkty,karty-kredytowe,visa
    -gold-perfect,82,7.html
    Sam mam i sobie chwalę :-)

  • 15. Data: 2014-10-26 21:33:07
    Od: RobertS <b...@x...pl>

    > Polecam kartę Eurobanku Visa Gold Perfect
    > http://www.eurobank.pl/produkty,karty-kredytowe,visa
    -gold-perfect,82,7.html
    > Sam mam i sobie chwalę :-)

    zwrot części wydatków poniesionych na zakupy w supermarketach i na
    stacjach benzynowych (szczegóły dostępne w ,,zasadach programu bonusowego
    dla kart kredytowych Visa Gold Perfect")

    karta wygląda interesująco, wiecie coś więcej nt. ww.?

    jak wyglądają przeliczniki przy płatnościach w walutach obcych?

    właśnie mam zamiar pozbyć się KK POlbanku i pewnie Mille

    --
    pozdrawiam
    RobertS

  • 16. Data: 2014-10-26 22:32:12
    Od: mx <m...@o...pl>

    On 26/10/2014 21:33, RobertS wrote:
> [...]
    > dla kart kredytowych Visa Gold Perfect")
    >
    > karta wygląda interesująco, wiecie coś więcej nt. ww.?

    http://www.eurobank.pl/files/docs/Zasady_programu_bo
    nusowego_VG_Perfect_od_12_12_2011_akc.pdf

    + 100 / m-c
    + 750 / rok
    + 0.5% za obroty 300-899.99
    + 1% za obroty > 900

    Stacja paliw - punkt sprzedaży detalicznej paliw, benzyny i oleju
    napędowego,
    Supermarket - sklep o powierzchni sprzedażowej od 400 m kw. prowadzący
    sprzedaż w systemie samoobsługowym, oferujący szeroki
    asortyment głównie artykułów żywnościowych oraz innych artykułów
    częstego zakupu; pojęcie to nie obejmuje hurtowni,

  • 17. Data: 2014-10-26 22:46:26
    Od: RobertS <b...@x...pl>

    > http://www.eurobank.pl/files/docs/Zasady_programu_bo
    nusowego_VG_Perfect_od_12_12_2011_akc.pdf

    to ta karta nie jest taka zła...

    wiecie coś (praktycznie) nt. rozliczania transakcji w walutach obcych?

    --
    pozdrawiam
    RobertS

  • 18. Data: 2014-10-28 19:38:05
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "ls" b...@g...co

> [...]
    > Chodzi mi o karte dostepna dla wiekszosci, nie indywidualnie
    > negocjowana, cos jak kiedys Polbank-Era. No i jakie sa oplaty,

    W pewnym sensie Sygma daje -- po wydaniu 300 plnów Sygma
    daje bon wartości 100 plnów, ale najpierw zabiera 19 plnów.

    81/300=0,27 <-- 27%

    --
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'