  • 1. Data: 2014-10-19 10:02:47
    Temat: Prepaid Internetowa BZWBK
    Od: mx <m...@o...pl>

    Popularność tych kart rośnie - osa dzięki, pytanie i sugestia: W toip
    jest coś takiego:
    "9) Opłata [0,99 zł] za używanie karty - pierwsza opłata może zostać
    naliczona po upływie 180 dni od dnia aktywacji karty i pobrana wyłącznie
    w przypadku nierozliczenia przez Bank w ww. okresie co najmniej jednej
    Transakcji płatniczej wykonanej przy użyciu Karty. Kolejne opłaty mogą
    być naliczane i pobierane każdego 1-go dnia miesiąca, pod warunkiem
    nierozliczenia przez Bank w okresie 180 dni poprzedzających 1 dzień
    każdego miesiąca, co najmniej jednej Transakcji płatniczej wykonanej
    przy użyciu Karty."

    Można ją po wyzerowaniu zastrzec i mieć z głowy czy trzeba jednak używać
    2 razy w roku aby opłat uniknąć?

    Podpowiedź, może ktoś skorzysta:
    Rejestrowałem na Androidzie, numer karty się wyświetlił, ale w pdf-ie
    się nie zapisał, konto do wpłat też nie (nie problem, konto jest w
    systemie). Kombinowałem co dalej, aż spróbowałem ponownej rejestracji. O
    dziwo, przeszła bez problemu, ccv nawet ten sam przysłali. Nie, nie
    zdublowała się w systemie, pozostała jedna, pdf poprawny tym razem.

  • 2. Data: 2014-10-19 10:49:56
    Temat: Re: Prepaid Internetowa BZWBK
    Od: neoniusz <n...@j...org>

    W dniu 19.10.2014 o 10:02, mx pisze:
    > Popularność tych kart rośnie - osa dzięki

    A to co, osa to utajony agent BZWBK? ;)

  • 3. Data: 2014-10-19 11:07:59
    Od: osa <w...@p...fm>

    W dniu 2014-10-19 10:02, mx pisze:
> [...]
    > przy użyciu Karty."
    >
    > Można ją po wyzerowaniu zastrzec i mieć z głowy czy trzeba jednak używać

    Jak wyzerujesz to nie będą mieli z czego pobrać ale praktyki banku nie
    znam bo dopiero zacząłem korzystać z ich prepaidów ;) ale o tej opłacie
    nie wiedziałem bo TOiPa studiowałem baaardzo pobieżnie ;)

  • 4. Data: 2014-10-19 11:09:40
    Od: osa <w...@p...fm>

    W dniu 2014-10-19 10:49, neoniusz pisze:

    > A to co, osa to utajony agent BZWBK? ;)

    Z tego co wiem to nie ;) Ale w zaistniałej sytuacji to już nie taki
    utajony :D

  • 5. Data: 2014-10-19 11:14:41
    Od: mx <m...@o...pl>

    On 19/10/2014 11:07, osa wrote:

    > Jak wyzerujesz to nie będą mieli z czego pobrać ale praktyki banku nie
    > znam bo dopiero zacząłem korzystać z ich prepaidów ;) ale o tej opłacie
    > nie wiedziałem bo TOiPa studiowałem baaardzo pobieżnie ;)

    Znalazłem w necie, że ktoś miał grosz zadłużenia i urosło do 25 gr. Tak,
    że saldo ujemne jest możliwe. A po rejestracji wiedzą z kogo ściągać.

  • 6. Data: 2014-10-19 11:21:10
    Od: mx <m...@o...pl>

    On 19/10/2014 10:49, neoniusz wrote:

    > A to co, osa to utajony agent BZWBK? ;)

    Nie, on tylko "puścił farbę":)
    To raczej niszowy produkt bzwbk idealnie wpasował się w nową niszę rynkową.

  • 7. Data: 2014-10-19 11:21:45
    Od: osa <w...@p...fm>

    W dniu 2014-10-19 11:14, mx pisze:

    > Znalazłem w necie, że ktoś miał grosz zadłużenia i urosło do 25 gr. Tak,
    > że saldo ujemne jest możliwe. A po rejestracji wiedzą z kogo ściągać.

    No to po wyzerowaniu zastrzec albo zrobić koleją transakcję po 180
    dniach od ostatniej i jeśli trzeba to koleją... i tak po roku karta sama
    umrze śmiercią naturalną ;) Bo od zastrzeżonych chyba nie pobierają?

  • 8. Data: 2014-10-19 11:24:33
    Od: mx <m...@o...pl>

    On 19/10/2014 11:21, osa wrote:

    > No to po wyzerowaniu zastrzec albo zrobić koleją transakcję po 180
    > dniach od ostatniej i jeśli trzeba to koleją... i tak po roku karta sama
    > umrze śmiercią naturalną ;) Bo od zastrzeżonych chyba nie pobierają?

    To niezbyt pracochłonne, ale jednak przez 2 LATA. Ważność 31.10.2016.

  • 9. Data: 2014-10-19 11:28:17
    Od: osa <w...@p...fm>

    W dniu 2014-10-19 11:24, mx pisze:

    > To niezbyt pracochłonne, ale jednak przez 2 LATA. Ważność 31.10.2016.

    A widzisz... bo ja już jestem o rok w przyszłości ;) Bo wiedząc że karta
    ważna do 2016 r. byłem przekonany że to rok ;) Hmm... chyba czas udać
    się do jakiegoś doktóra ;)

  • 10. Data: 2014-10-19 16:36:07
    Od: mx <m...@o...pl>

    On 19/10/2014 10:02, mx wrote:
    > Popularność tych kart rośnie - osa dzięki, kolejne pytanie:

    Nie dałem rady przepchnąć przez PayU płatności taką kartą, wcześniejsze
    doładowanie poszło (mobile.pl). Zweryfikowałem i też nic, za każdym
    razem transakcja, nawet na niższą kwotę, anulowana. Faktura była OK,
    częściowa płatność kartą Pasibrzucha poszła.