  • Data: 2009-05-03 08:41:31
    Temat: Karta kredytowa - ale tylko do zakupow
    Od: "Darek" <g...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Hej,

    potrzebuję taką kartę chociażby po to, żeby
    sobie bilety Lufthansy kupić.
    Do tej pory korzystałem grzecznościowo od kolegi,
    ale teraz karta jest wymagana przy sobie, do identyfikacji.

    Stąd moje pytanie: gdzie taką sobie wyrobić,
    jeśli nie zamierzam się ani trochę zadłużyć,
    a chcę tylko płacić w internecie.

    Czy taka e-karta z mBanku byłaby OK?

    Mam konta w Aliorze, mBanku i Polbanku, jest w którymś
    z tych coś dla mnie?

    pozdrawiam,
    Darek