  • 21. Data: 2018-08-14 11:05:07
    Temat: Re: Karta kredytowa, a zakup ponad limit
    Od: TM <t...@p...onet.pl>

    W dniu 2018-08-12 o 12:50, TM pisze:
    > Nie ma już kart prepaidowych, więc do zakupów w sieci
    > sprawiłem sobie kartę kredytową (PKO S.A) z limitem 1000 zł.Chciałbym
    > zakupić towar za 1250 zł, więc z konta dodałem na kredytówkę kwotę 300
    > zł. W sumie więc na karcie jest 1300 zł. Czy karta zrealizuje zakup na
    > 1250 zł, skoro jej limit to 1000 zł, ale na koncie karty jest 1300 zł?
    > Pozdrawiam
    Powinienem to od razu zrobić. Zadzwoniłem na infolinię banku. Okazuje
    się, że można przelać na kartę sumę ponad limit (np. 1000+500) i
    zrealizować zakup w sieci za całą kwotę 1500 zł.

    Zamykam temat.

  • 22. Data: 2018-08-14 11:42:47
    Od: Dawid Rutkowski <d...@w...pl>

    Ale powiedz jescze, czy to PKO BP (skarbonka) czy też Pekao SA (żubr)?

  • 23. Data: 2018-08-14 11:59:24
    Od: Piotr Gałka <p...@c...pl>

    > To jeszcze zarejestruj sobie KK simplicity w priceless specials - dostaniesz 800
    punktów na start.

    Wieki chyba by trwały zanim zebrałbym jakąkolwiek sensowną ilość punktów.
    P.G.

  • 24. Data: 2018-08-14 21:52:50
    Od: TM <t...@p...onet.pl>

    > Ale powiedz jescze, czy to PKO BP (skarbonka) czy też Pekao SA (żubr)?

    PKO SA - niech go ...

  • 25. Data: 2018-08-14 22:16:39
    Temat: [OT] Re: Karta kredytowa, a zakup ponad limit
    Od: Akarm <a...@w...pl>

    W dniu 2018-08-14 o 21:52, TM pisze:

    > PKO SA - niech go ...

    Czyżbyś nie był zadowolony z tego banku?

    --
    Akarm
    http://bykom-stop.cba.pl/

  • 26. Data: 2018-08-15 09:02:52
    Od: Marek <f...@f...com>

    On Mon, 13 Aug 2018 10:49:40 +0200, Akarm <a...@w...pl> wrote:
    > I jesteś pewien, że dzięki temu karta kredytową można zapłacić
    > więcej,
    > niż kwota kredytu na koncie karty?

    Ważne są tzw. dostępne środki (oraz ustawione limity) a nie kwota
    kredytu która jest kwotą jedynie umowną. Jeśli przelejesz środki na
    konto karty to zwiększas kwotę doatepnych środków.
    Inną interesującą kwestią jest, kogo są pieniądze wpłacone ponad
    limit karty na długi okres i czy mogą tam leżeć ponad limit w
    nieskończoność (np. jako ochrona środków przed zajęciem).

    --
    Marek

  • 27. Data: 2018-08-16 11:10:46
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    trada.pl...

> [...]
    >kwestią jest, kogo są pieniądze wpłacone ponad limit karty na długi
    >okres i czy mogą tam leżeć ponad limit w nieskończoność (np. jako

    Jest pare innych interesujacych kwestii:
    -czy bank powinien pozwolic wejsc ponad limit, czy odmowic
    autoryzacji/platnosci,

    -kto odpowiada w razie przekroczenia - klient, bo nie pilnowal, czy
    bank, bo nie pilnowal.
    Oplata za przekroczenie limitu jest, wiec najwyrazniej bank wie, ze
    slabo pilnuje :-)

    J.