eGospodarka.pl

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.banki › Nie mamy pańskiego wyciągu i co nam Pan zrobi..
Ilość wypowiedzi w tym wątku: 10

  • 1. Data: 2018-08-03 15:31:46
    Temat: Nie mamy pańskiego wyciągu i co nam Pan zrobi..
    Od: wiatrak <w...@y...pl>

    W banku, z którego chcę uzyskać kartę kredytową powiedzieli mi: niech
    pan dostarczy wyciągi z dochodami za ostatnie 3 miesiące: lipiec,
    czerwiec, maj. Dochody z zatrudnienia wpływają u mnie do Credit Agricole.
    Ja im mówię, że bank CA nie chce mi udostępnić wyciągu za lipiec. A oni
    mi na to: to my panu nie chcemy wydać karty kredytowej. Podobno wyciągi
    za lipiec w CA będą dopiero dostępne po 25-tym sierpnia, albo jeszcze
    później (informacja na infolinii) Czyżby ten od wyciągów poszedł na
    urlop ? Dziadostwo, a nie bank. Czy słyszeliście w ogóle o banku, który
    nie udostępnia klientowi wyciągów bankowych? Czy tak w ogóle wolno? Co
    na to prawo bankowe?


  • 2. Data: 2018-08-03 15:37:33
    Temat: Re: Nie mamy pańskiego wyciągu i co nam Pan zrobi..
    Od: z <...@...pl>

    W dniu 2018-08-03 o 15:31, wiatrak pisze:
    > W banku, z którego chcę uzyskać kartę kredytową powiedzieli mi: niech
    > pan dostarczy wyciągi z dochodami za ostatnie 3 miesiące:
    CHWILA. To w XXI wieku są banki w których sobie nie można wydrukować (na
    już) historii transakcji czy stanu konta?
    Co to jest ten WYCIĄG? coś lepsze ważniejszego niż zwykły wydruk?

    z


  • 3. Data: 2018-08-03 15:58:01
    Temat: Re: Nie mamy pańskiego wyciągu i co nam Pan zrobi..
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl>

    W dniu 03-08-18 o 15:31, wiatrak pisze:
    > W banku, z którego chcę uzyskać kartę kredytową powiedzieli mi: niech
    > pan dostarczy wyciągi z dochodami za ostatnie 3 miesiące: lipiec,
    > czerwiec, maj. Dochody z zatrudnienia wpływają u mnie do Credit Agricole.
    > Ja im mówię, że bank CA nie chce mi udostępnić wyciągu za lipiec. A oni
    > mi na to: to my panu nie chcemy wydać karty kredytowej. Podobno wyciągi
    > za lipiec w CA będą dopiero dostępne po 25-tym sierpnia, albo jeszcze
    > później (informacja na infolinii) Czyżby ten od wyciągów poszedł na
    > urlop ? Dziadostwo, a nie bank. Czy słyszeliście w ogóle o banku, który
    > nie udostępnia klientowi wyciągów bankowych? Czy tak w ogóle wolno? Co
    > na to prawo bankowe?

    Po pierwsze nie słyszałem o banku, w którym nie widać tego on line.
    Bywa, ze księgowania są 1~2 dni później (Alior przykładowo), ale nie 25
    dni. To co piszesz wydaje mi się nieprawdopodobne, ale jesli faktycznie
    tak jest, to ze względów bezpieczeństwa zalecił ym natychmiastową zmianę
    banku.


  • 4. Data: 2018-08-03 19:31:33
    Temat: Re: Nie mamy pańskiego wyciągu i co nam Pan zrobi..
    Od: Dawid Rutkowski <d...@w...pl>

    W dniu piątek, 3 sierpnia 2018 15:31:57 UTC+2 użytkownik wiatrak napisał:
    > W banku, z którego chcę uzyskać kartę kredytową powiedzieli mi: niech
    > pan dostarczy wyciągi z dochodami za ostatnie 3 miesiące: lipiec,
    > czerwiec, maj. Dochody z zatrudnienia wpływają u mnie do Credit Agricole.

    A jaki to ten buracki bank od tej nowej KK?
    Przynajmniej z promocją?
    Zatkaj im gębę zaświadczeniem o dochodach, o ile nie jest to w Twoim zakładzie pracy
    droga przez mękę.
    Napisałbym więcej o durnych wymaganiach do KK, ale nie chce mi się na tablecie.
    Zwykle jednak zaświadczenie o dochodach załatwia sprawę ostatecznie, choć tu np. ing
    czy pekao też potrafią macić i chcieć na własnym formularzu koniecznie.


  • 5. Data: 2018-08-03 20:30:34
    Temat: Re: Nie mamy pańskiego wyciągu i co nam Pan zrobi..
    Od: wiatrak <w...@y...pl>


    > A jaki to ten buracki bank od tej nowej KK?
    > Przynajmniej z promocją?
    > Zatkaj im gębę zaświadczeniem o dochodach, o ile nie jest to w Twoim zakładzie
    pracy droga przez mękę.
    > Napisałbym więcej o durnych wymaganiach do KK, ale nie chce mi się na tablecie.
    Zwykle jednak zaświadczenie o dochodach załatwia sprawę ostatecznie, choć tu np. ing
    czy pekao też potrafią macić i chcieć na własnym formularzu koniecznie.
    >

    U mnie niestety duży koncern. Ja pracuję w Krakowie, dyrekcja w innym
    mieście. Sprawy płacowe i kadrowe obsługuje zewnętrzna spółka.
    Zaświadczenie o zarobkach? A ze dwa tygodnie i to na żadnych obcych
    drukach.
    Po mękach i telefonach do centrali przeszła zwykła historia rachunku,
    (nie wyciąg). Ale logowałem się do Krokodyla w placówce i pani
    własnoręcznie robiła wydruki. Nie wiem dlaczego? Mogłem historię
    ściągnąć wybiórczo? Ale przecież chodziło tylko o moje dochody.


  • 6. Data: 2018-08-04 08:51:10
    Temat: Re: Nie mamy pańskiego wyciągu i co nam Pan zrobi..
    Od: Dawid Rutkowski <d...@w...pl>

    2 tygodnie to też "duży koncern" czyli warszawska oświata.
    Ja mam panią księgową w pokoju obok - ale i tak załatwienie KK w ing przed urlopem
    uniemożliwiła mi władzuchna, zmieniając nazwę ulucy - i do zeszłego piątku nie
    dojechały nowe pieczątki. Ale te 400zł dostanę ;>
    Zresztą to oświatowe zaświadczenie i tak nie było potrzebne, w citku wystarczą
    potwierdzenia przelewu 3 ostatnich pensji. Tak samo było w eurobanku.
    A całą historię z 3 miesięcy chciały żaba i ing.
    Z żabą negocjowałem, bo nie z nami te numery. Przy wydawaniu karty stanęło na tym, że
    wydrukuję potwierdzenia wpływu pensji w oddziale, bo i tak bez wizyty w oddziale się
    nie obejdzie - ale w końcu przyniosłem zaświadczenie.
    I dobrze zrobiłem, bo tak samo miało być przy podnoszeniu limitu - a tu zonk, db nie
    ma na liście banków, do których logowanie umożliwia komputer "dla klientów" w żabowym
    oddziale - wbrew twierdzeniom infolinki.
    Dobrze, że pan był rozsądny i że miałem ze sobą tablet - ostatecznie wystarczyły
    potwierdzenia pensji wysłane mailem.
    Więc z ing już nawet nie negocjowałem, zaniosłem pani księgowej ich krzyżówkę. Ale
    wyszedł problem z pieczątką oczywiście.
    Żaba i ing mają to też do siebie, że użytkownika karty dodatkowej trzeba
    przyprowadzić osobiście do oddziału - nie da się nawet tak, że się przyjdzie osobno.
    Citek - załatwiasz wszystko formularzem netowym.

    A do tego krokodyla logowałeś się w placówce CA czy też tego tajemniczego banku od
    nowej KK?
    Ja bym całej historii nie dał - ze względów "religijnych";>
    Cholera wie, na co im to, wytłumaczyć nie potrafią. Dochody na pewno, może też chcą
    zweryfikować, czy nie kłamało się w oświadczeniach o wydatkach.
    Można przygotować taką historię - wpływy pensji i od razu całe wypływy do innego
    banku ;P Przy okazji jakiejś dobrej promo z wymaganiem przelewu pensji jak znalazł ;>


  • 7. Data: 2018-08-04 10:19:24
    Temat: Re: Nie mamy pańskiego wyciągu i co nam Pan zrobi..
    Od: wiatrak <w...@y...pl>


    >
    > A do tego krokodyla logowałeś się w placówce CA czy też tego tajemniczego banku od
    nowej KK?

    Do CA logowałem się w ING. Chodzi oczywiście o ich 2 X 200.

    > Ja bym całej historii nie dał - ze względów "religijnych";>

    Ja pod tym względem nie jestem taki ortodoksyjny.


  • 8. Data: 2018-08-06 00:06:36
    Temat: Re: Nie mamy pańskiego wyciągu i co nam Pan zrobi..
    Od: "Arek" <a...@p...onet.pl.usun_cde.invalid>


    Użytkownik "wiatrak" <w...@y...pl> napisał w wiadomości
    news:pk3nim$941$1@node1.news.atman.pl...
    >
    >>
    >> A do tego krokodyla logowałeś się w placówce CA czy też tego tajemniczego
    >> banku od nowej KK?
    >
    > Do CA logowałem się w ING. Chodzi oczywiście o ich 2 X 200.

    Po co w placówce? Brak zaufania do klienta?

    > > Ja bym całej historii nie dał - ze względów "religijnych";>
    >
    > Ja pod tym względem nie jestem taki ortodoksyjny.

    CA ma chyba jako jeden z ostatnich w miarę "normalny" i dość lekki
    interfejs.
    Historię za zadany okres da się wydrukować (ja mogłem nawet za kilka lat
    wstecz)
    i jest ona dość zwarta. Nie tak jak w niektórych bankach zbiorcza historia
    to...
    połączone do jednego .pdf-a potwierdzenia poszczególnych transakcji, każda
    na
    innej stronie (kartce). Chyba, że pani w ING właśnie to chciała...
    Niestety, zdaje się, wciąż skanują dowody.

    Arek


  • 9. Data: 2018-08-06 00:07:21
    Temat: Re: Nie mamy pańskiego wyciągu i co nam Pan zrobi..
    Od: "Arek" <a...@p...onet.pl.usun_cde.invalid>


    Użytkownik "wiatrak" <w...@y...pl> napisał w wiadomości
    news:pk3nim$941$1@node1.news.atman.pl...
    >
    >>
    >> A do tego krokodyla logowałeś się w placówce CA czy też tego tajemniczego
    >> banku od nowej KK?
    >
    > Do CA logowałem się w ING. Chodzi oczywiście o ich 2 X 200.

    Po co w placówce? Brak zaufania do klienta?

    > > Ja bym całej historii nie dał - ze względów "religijnych";>
    >
    > Ja pod tym względem nie jestem taki ortodoksyjny.

    CA ma chyba jako jeden z ostatnich w miarę "normalny" i dość lekki
    interfejs.
    Historię za zadany okres da się wydrukować (ja mogłem nawet za kilka lat
    wstecz)
    i jest ona dość zwarta. Nie tak jak w niektórych bankach zbiorcza historia
    to...
    połączone do jednego .pdf-a potwierdzenia poszczególnych transakcji, każda
    na
    innej stronie (kartce). Chyba, że pani w ING właśnie to chciała...
    Niestety, zdaje się, wciąż skanują dowody.

    Arek


  • 10. Data: 2018-08-07 12:00:05
    Temat: Re: Nie mamy pańskiego wyciągu i co nam Pan zrobi..
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    >Użytkownik "z" napisał w wiadomości grup
    >dyskusyjnych:5b645a9e$0$685$6...@n...neostrada
    .pl... W dniu
    >2018-08-03 o 15:31, wiatrak pisze:
    >> W banku, z którego chcę uzyskać kartę kredytową powiedzieli mi:
    >> niech pan dostarczy wyciągi z dochodami za ostatnie 3 miesiące:
    >CHWILA. To w XXI wieku są banki w których sobie nie można wydrukować
    >(na już) historii transakcji czy stanu konta?
    >Co to jest ten WYCIĄG? coś lepsze ważniejszego niż zwykły wydruk?

    Citi takiego zwyklego wydruku/eksportu nie akceptowal, i slusznie.
    Musial byc np pdf wygenerowany przez bank.


    J.

strony : [ 1 ]



Szukaj w grupach

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Ok, rozumiem Strona wykorzystuje pliki cookies w celu prawidłowego jej działania oraz korzystania z narzędzi analitycznych, reklamowych, marketingowych i społecznościowych. Szczegóły znajdują się w Polityce Prywatności. Dalsze korzystanie ze strony oznacza, że zgadzasz się na ich użycie. Jeśli nie chcesz, aby pliki cookies były zapisywane w pamięci Twojego urządzenia, możesz to zmienić za pomocą ustawień przeglądarki.