  • 1. Data: 2005-04-16 07:17:06
    Temat: Kredyt hipoteczny-konsolidacyjny
    Od: "Anonim" <m...@i...pl>

    Witam wszystkich, prosilbym o rade.

    Jestem jednym z wspolwlascicicieli ( spółka jawna ) hotelu : nowo zudowany
    obiekt , atrakcyjna lokalizacja, wycena hotelu ok. 3.500.000 $ USA, na rynku
    od 2000 roku.
    --
    Kredyt inwestycyjny wzięty z duzego banku krajowego na zbudowanie ww.
    obiektu splacany jest terminowo i bez zadnych zaklocen.Niestety Bank ten nie
    ma w ofercie kredytów hipotecznych.
    --
    Firma bedaca włascicielem hotelu ma dobra kondycje finansowa : duzy dochod z
    bilansow 2003 i 2004.
    --
    . Poniewaz kredyt brany byl 5 lat temu, warunki nie sa - w porównaniu z
    aktualnymi ofertami na rynku - najlepsze : charakter kredytu : inwestycyjny,
    czas splaty 8 lat ..
    --
    Rozwazamy koncepcje zamiany tego kredytu na kredyt hipoteczny (
    konsolidacyjny ) , waluta Euro, w innym banku , chodzi o wiekszy spokój
    finansowy i wydluzenie okresu splat.
    ---
    Wysokość tego kredytu ( hipoteczny o charakterze konsolidacyjnym ) , po
    uwzglednieniu dokonanych do tej pory spłat wynosiłaby ew. - począwszy od
    września 2005 - ca. 800.000 Euro, oczekiwania nasze : rozlozenie spłat rat
    kapitałowych na ca. 15 - 20 lat, oprocentowanie na poziomie rynkowym przy
    kredytach hipotecznych, niska prowizja i mozliwosc bezkosztowej
    wczesniejszej splaty , po wczesniejszym zawiadomieniu banku.
    --
    Firma nasza ( to nie jest tylko hotel ) ma wpływy w Euro umożliwiace
    bezproblemową obsługę kredytu.Nie grożą nam różnice kursowe.

    pozdrawiam

    M.

  • 2. Data: 2005-04-16 07:32:00
    Temat: Re: Kredyt hipoteczny-konsolidacyjny
    Od: Sebol <"lobo_(usun_to)"@autograf.pl>

    Dnia Sat, 16 Apr 2005 09:17:06 +0200, Anonim naskrobał(a):

    > Witam wszystkich, prosilbym o rade.

    a co? firmeka na 3 miliony euro, doradcy za pare tysiaków miesięcznie nie
    chce zatrudnić? żart?

    --
    United Devices Cancer Research Project
    www.grid.org

  • 3. Data: 2005-04-16 08:50:35
    Od: Peet <j...@t...pbz>

    On 2005-04-16 09:17, Anonim wrote:

    > Bede bardzo wdzieczny za sugestie, propozycje ew. uwagi.

    Pokasuj te posty testowe. Od takich rzeczy to są odpowiednie grupy.
    --
    Peet

  • 4. Data: 2005-04-16 14:09:46
    Od: "Tomasz Nowicki" <t...@s...com>

    "Anonim" <m...@i...pl> wrote in message
    > Witam wszystkich, prosilbym o rade.

    Ależ proszę - idź do brokera, niech on ci się zorientuje co i gdzie.

    Ale nie zdziw się, jeśli nic nie znajdzie, może nawet byłoby lepiej od razu
    za granicą szukać...

    T.

  • 5. Data: 2005-04-16 20:04:39
    Od: Zbigniew <z...@p...onet.pl>

    Dnia Sat, 16 Apr 2005 09:17:06 +0200, Anonim <m...@i...pl>
    napisał:

> [...]
    > wrze?nia 2005 - ca. 800.000 Euro, oczekiwania nasze : rozlozenie sp?at
    > rat
    > kapita?owych na ca. 15 - 20 lat, oprocentowanie na poziomie rynkowym przy
    > kredytach hipotecznych, niska prowizja i mozliwosc bezkosztowej
    > wczesniejszej splaty , po wczesniejszym zawiadomieniu banku.
    > --
    > Firma nasza ( to nie jest tylko hotel ) ma wp?ywy w Euro umo?liwiace
    > bezproblemow? obs?ug? kredytu.Nie gro?? nam ró?nice kursowe.
    > ---
    > Bede bardzo wdzieczny za sugestie, propozycje ew. uwagi.

    Zapraszam na priv

    Pozdrawiam
    Zbyszek

    --
    Używam M2 - innowacyjnego klienta poczty wbudowanego w Operę:
    http://www.opera.com/