  • 11. Data: 2002-05-07 14:06:35
    Temat: Re: Karta Maestro LG Petro Bank S.A. w USA (długawe)
    Od: "zbyhó" <j...@p...fm>

    > Nic nie trwa wiecznie.

    dobre ;-)
    moze i racja, tylko mi sie wierzyc nie chciao
    jutro ide po forse do poznanskiego lg

    ... a taki fajny byl lg net...

  • 12. Data: 2002-05-07 14:09:24
    Od: "Wall" <w...@i...pl>

    Użytkownik "J.Trzeciak" <q...@k...chip.pl> napisał w wiadomości

    > Użytkownik "zbyhó" <j...@p...fm> napisał w wiadomości
    Oj ale się rozpisaliście o LG! Wiadomo nic nie trwa wiecznie ale LG jest
    przejmowane przez NORDEA Bank także ja bym się na waszym miejscu nie
    przejmował.
    Pozdrawiam Wall

  • 13. Data: 2002-05-07 14:18:48
    Od: <i...@p...onet.pl>

    > Nic nie trwa wiecznie.

    Czyzby kolega wszedzie widzial afery? I tu dopatrywal sie porownywalnej z
    polaczeniem mBanku z Bankiem Czestochowa? Moze lepiej w zadnym nie trzymac?

    Maciek - IGI

  • 14. Data: 2002-05-07 14:26:20
    Od: "J.Trzeciak" <q...@k...chip.pl>

    Użytkownik <i...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

    > Czyzby kolega wszedzie widzial afery? I tu dopatrywal sie porownywalnej z
    > polaczeniem mBanku z Bankiem Czestochowa? Moze lepiej w zadnym nie
    trzymac?

    > Maciek - IGI

    Może. A jeśli już - to w wielu. I obserwować kwoty objete 100% gwarancją.

    jt

  • 15. Data: 2002-05-08 06:10:58
    Od: <k...@p...onet.pl>

> [...]
    > Taos (Nowy Meksyk), San Francisco, Los Angeles. Przed wyjazdem w Polsce
    > spytałem się czy na karta to aby będzie działać w USA. Otrzymałem gorące
    > zapewnienia od banku, że na pewno będzie działa (jedyny problem to podwójne
    > przeliczanie -z dolarów na EURO i z EURO na złotówki). Jakież było moje
    > zdziwienie kiedy nie tylko w zwykłych placówkach pocztowych ale w
    > największych bankach Stanów w ogóle nie działała a na usilne próby dokonania
    > nią czegokolwiek w bankomacie otrzymywałem wydruk:
    > "Invalid Card. Please contact your financial institution or use another

    A tak z innej beczki --> miał ktoś problem z korzystaniem z tej karty w Europie
    (głównie Węgrzech i Chorwacji)? Ciekaw jestem, jak tam się sprawuje.