  • Data: 2020-10-23 11:49:30
    Temat: Karta LOT gratis
    Od: m...@i...pl szukaj wiadomości tego autora

    Cześć,
    nie wiem czy zauważyliście, ale właśnie trwa tydzień płatności bezgotówkowych. W
    ramach akcji Diners Club wydaje karty bez opłaty w pierwszym roku. Informacji ten nie
    widziałem na stronach organizacji, ale udało mi się potwierdzić na infolinii.
    Oferta może być ciekawa dla osób korzystających w karty LOT mBanku, oraz dla osób
    podróżujących w tych niepewnych czasach. Zaletą jest ubezpieczenie w podróży, które
    nie ma wyłączenia w związku z pandemia. Dodatkowe zalety to możliwość korzystania z
    saloników na lotniskach, a także fast track np. w Warszawie. Chociaż teraz to fast
    track jest chyba wszędzie.
    Oferta ważna do 31/10/2020r.

    Jedno zastrzeżenie, w karty nie polecam korzystać zagranicą, bo kursy sa chyba na
    poziomie DCC.

    MK