eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiKarciana reklamacja transakcji internetowej › Karciana reklamacja transakcji internetowej
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.gazeta.pl!not-for-mail
    From: "Podatnik" <a...@g...pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Karciana reklamacja transakcji internetowej
    Date: Mon, 19 Apr 2010 10:50:36 +0000 (UTC)
    Organization: "Portal Gazeta.pl -> http://www.gazeta.pl"
    Lines: 10
    Message-ID: <hqhchs$ibf$1@inews.gazeta.pl>
    NNTP-Posting-Host: localhost
    Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: inews.gazeta.pl 1271674236 18799 172.20.26.235 (19 Apr 2010 10:50:36 GMT)
    X-Complaints-To: u...@a...pl
    NNTP-Posting-Date: Mon, 19 Apr 2010 10:50:36 +0000 (UTC)
    X-User: atlanticus
    X-Forwarded-For: 89.231.120.212
    X-Remote-IP: localhost
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.biznes.banki:525330
    [ ukryj nagłówki ]


    Kupiłem coś na allegro i zapłaciłem kartą kredytową. Towaru nie dostałem,
    sprzedający zbiera negatywy.

    Czy mogę otrzymać zwrot pieniędzy poprzez reklamację transakcji na karcie, czy
    też jedynym rozwiązaniem jest pofatygowanie się do organów ścigania w celu
    spełnienia warunków Programu Ochrony Kupujących?

    --
    Wysłano z serwisu Usenet w portalu Gazeta.pl -> http://www.gazeta.pl/usenet/

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1