  • 21. Data: 2005-09-14 11:19:19
    Temat: Re: KK za podpis (Mbank)
    Od: "Glenn" <g...@b...pl>

    MarekM wrote:

    > Jak to nie? Maksymalnie na 36 dni :-) I to nieoprocentowany...

    Kwestia definicji.

    > A przepraszam, jaki argument? Ja odpowiedziałem na pytanie: "ile
    > byłoby dobrze przy karcie dla studenta" jesli chodzi o tzw. zdolność.
    > Nie sądziłem, że w domyśle chodzi Ci o pytanie: "Ile byłoby dobrze
    > *dla mBanku* przy karcie dla studenta" ;-)

    Nie dla mbanku tylko dla studenta - daruj sobie złośliwości. A przy okazji -
    mowa jest o karcie kredyt. mb, a Ty na to "a ja x lat temu dostałem wyższy
    limit na karcie charge Pekao". Gdzie tu sens? Zwłaszcza, że mogłeś mieć
    wyższe wpływy na konto to dostałeś charge z takim limitem. Tutaj dostajesz
    kartę na podstawie swojego statusu i średniej, a nie wpływów na konto. Tego
    się nie da porównać po prostu.

    przyszłość/ Woody Allen

  • 22. Data: 2005-09-14 15:09:50
    Od: "MarekZ" <m...@w...irc.pl>

    Użytkownik "Michal Jankowski" <m...@f...edu.pl> napisał w
    wiadomości news:2nr7bsx82t.fsf@ccfs1.fuw.edu.pl...

    > No cóż. To co ma powiedzieć człowiek, który ma od 15 lat stałą pracę
    > dostaje po dostarczeniu zaświadczeń o zarobkach kartę z limitem 2000
    > zł?
    >
    > To jest sytuacja typowa.

    Jesli chce miec wyzszy limit, ma powiedziec: no coz, nie kijem go to
    pałką.... I przenosic te karty, przenosic, przenosic. :-) W rok bedzie
    miec 4 razy tyle limitu. A to juz jest jakis nienajgorszy punkt
    startowy, do wejscia w strefe buhahaha "złotą". :-) Bo potem to jest
    juz latwo, mam wrazenie, ze najgorszy jest ten poczatek.

    marekz

  • 23. Data: 2005-09-14 15:31:50
    Od: Mithos <f...@a...pl>

    Kamil Jońca napisał(a):

    > A to student (bez dodatkowych dochodów) da radę kupić coś więcej ?

    Jak sie nie ma dochodu to sie umiera z glodu.

    Jak ktos ma dochod = 0zl to i tego 500zl limitu nijak nie splaci (tak
    samo jak i nie splaci limitu 5tys albo 50tys).

    --
    pozdrawiam
    Mithos

  • 24. Data: 2005-09-14 15:33:19
    Od: Mithos <f...@a...pl>

    Glenn napisał(a):

    > Widać wiesz skoro piszesz, że 500 jest beee :-))) No to pytam ile byłoby
    > dobrze przy karcie dla studenta (i nie chodzi o potencjalne jego/jej wydatki
    > tylko tzw. zdolność)

    Przynajmniej z 1tys wiecej :)

    > No i co w związku z tym? To ma być argument za udzieleniem większego
    > kredytu? Nie jesteś Ty przypadkiem zwolennikiem Lepieja ;-) ?

    Jestem apolityczny.

    --
    pozdrawiam
    Mithos

  • 25. Data: 2005-09-14 15:34:17
    Od: "Glenn" <g...@b...pl>

    Mithos wrote:

    > Przynajmniej z 1tys wiecej :)

    Bez sprawdzania zdolności? Na podstawie statusu? 5 setek to bank może
    zaryzykować, ale 3X więcej?

    przyszłość/ Woody Allen

  • 26. Data: 2005-09-14 15:40:40
    Od: Mithos <f...@a...pl>

    Glenn napisał(a):

    > Bez sprawdzania zdolności? Na podstawie statusu? 5 setek to bank może
    > zaryzykować, ale 3X więcej?

    Pan Franek ma umowe na czas nieokreslony i dostaje karte z limitem 4tys.
    Po miesiacu Pan Franek jest juz bezrobotny.

    Dawanie komukolwiek KK to jakies tam ryzyko :)

    Zreszta taki student kiedys chyba zacznie zarabiac, nie? Poza tym banki
    daja te karty jak leci nie patrzac na kierunki itp (liczy sie srednia).
    I tak np student X na kierunku filozofia, dostanie taki sam limit jak
    student Y na prawie albo medycynie, choc jest duze prawdopodobienstwo,
    iz przyszle dochody filozofa, a lekarza to beda zupelnie dwa rozne swiaty.

    --
    pozdrawiam
    Mithos

  • 27. Data: 2005-09-14 15:46:01
    Od: "Glenn" <g...@b...pl>

    > Pan Franek ma umowe na czas nieokreslony i dostaje karte z limitem
    > 4tys. Po miesiacu Pan Franek jest juz bezrobotny.

    Zawsze lepiej zaryzykować z panem Frankiem, którzy MOŻE przestać zarabiać 4k
    niż ze studentem Jasiem, który aktualnie NIE zarabia 4k i jeste mało
    prawdopodobne, że zacznie tyle zarabiać w najbliższym czasie.

    > Dawanie komukolwiek KK to jakies tam ryzyko :)

    Życie w ogóle jest ryzykowne :-)

> [...]
    > student Y na prawie albo medycynie, choc jest duze prawdopodobienstwo,
    > iz przyszle dochody filozofa, a lekarza to beda zupelnie dwa rozne

    Scoring zależy też od kierunku i typu uczelni.

    przyszłość/ Woody Allen

  • 28. Data: 2005-09-14 15:51:36
    Od: Mithos <f...@a...pl>

    Glenn napisał(a):

    > Scoring zależy też od kierunku i typu uczelni.

    Pobaw sie kalkulatorem mBanku, a zobaczysz ze sie mylisz :)

    Poza tym widelki 500-1000zl daja dosyc ograniczone pole manewru przy
    przyznawaniu limitu. Bo niby slabemu filozofowi (minimalna srednia na
    KK) damy 500zl, a najlepszemu na roku studentowi medycyny (srednia 5.0)
    damy 1 tys zl ? Cos to lekko mowiac dziwne jest :)

    --
    pozdrawiam
    Mithos

  • 29. Data: 2005-09-14 15:54:52
    Od: "Glenn" <g...@b...pl>

    Mithos wrote:

    > Pobaw sie kalkulatorem mBanku, a zobaczysz ze sie mylisz :)

    Kalkulator o niczym nie przesądza, a uwierz mi, że to czy studiujesz na
    Politechnice Warszawskiej np. a nie w Wyższej Szkole Tańców i Hołubców ma
    znaczenie.

> [...]
    > KK) damy 500zl, a najlepszemu na roku studentowi medycyny (srednia
    > 5.0) damy 1 tys zl ? Cos to lekko mowiac dziwne jest :)

    To trochę inaczej wygląda. Filozof z UW kartę dostanie, a marketingowiec z
    Wyższej Szkoły niekoniecznie :-)

    przyszłość/ Woody Allen

  • 30. Data: 2005-09-14 16:54:13
    Od: Michal Jankowski <m...@f...edu.pl>

    "MarekZ" <m...@w...irc.pl> writes:

    > miec 4 razy tyle limitu. A to juz jest jakis nienajgorszy punkt
    > startowy, do wejscia w strefe buhahaha "złotą". :-) Bo potem to jest

    Tylko po co?

    MJ