  • 1. Data: 2004-07-02 16:21:38
    Temat: KK z PKO BP - ten bank jest ze mną po imieniu ;-)
    Od: "Bogdan B." <b...@h...pl>

    Dostałem KK z PKO BP. A na niej dane posiadacza: Bogdan - tak po prostu ;-)
    Zakumplować się chcą czy też tak się im napisało bo więcej nie weszło?
    Wniosek wypisywałem na potwornie nieczytelnym kserze ksera - ale jestem
    przekonany że nazwisko wpisałem ;-)

    Bogdan B.

  • 2. Data: 2004-07-02 18:03:32
    Temat: Re: KK z PKO BP - ten bank jest ze mną po imieniu ;-)
    Od: Sebol <"lobo_(usun_to)"@autograf.pl>

    Dnia Fri, 2 Jul 2004 18:21:38 +0200, Bogdan B. naskrobał(a):

> [...]
    > Zakumplować się chcą czy też tak się im napisało bo więcej nie weszło?
    > Wniosek wypisywałem na potwornie nieczytelnym kserze ksera - ale jestem

    może to nowa polityka firmy ;) W sumie dobrze że nie per boguś :D

    btw: w sumie fajny by to był pomysł :D

    --
    United Devices Cancer Research Project
    www.grid.org

  • 3. Data: 2004-07-02 19:22:45
    Od: "corner" <c...@i...pl>

    Użytkownik Bogdan B. <b...@h...pl> w wiadomości do grup
    dyskusyjnych napisał:cc423a$q9i$...@a...news.tpi.pl...
    > Dostałem KK z PKO BP. A na niej dane posiadacza: Bogdan - tak po prostu
    ;-)

    Bogdan mówi: "Bankowy". Może to jakaś promocyjna karta... ;-)

  • 4. Data: 2004-07-02 19:41:48
    Od: "gasper" <gasper@polbox_.pl>

    Użytkownik "Bogdan B." <b...@h...pl> napisał w wiadomości
    > Dostałem KK z PKO BP. A na niej dane posiadacza: Bogdan - tak po prostu
    ;-)

    "mówi bankowy "zapomnieli dopisać ;)

    Pozdrwiam

  • 5. Data: 2004-07-02 19:45:19