  • 1. Data: 2005-01-03 19:29:05
    Temat: KK z BPH a promocja "do 116 dni bez odsetek"
    Od: "Bogdan B." <b...@w...pl>

    Czy ktoś kto ma KK z BPH wydaną w ramach promocji "do 116 dni bez odsetek"
    może zerknąć do umowy o kartę czy jest tam wpisany termin zakończenia
    promocyjnego okresu dla tej karty?
    Call center opowiada mi że tak i żebym sobie poszedł do oddziału gdzie
    powinni mi dać umowę na której ten termin jest (bo na mojej go nie ma), a
    oddział z grubsza na to: "call center głupie jest".
    BTW: kiedyś trzeba było samemu obmawiać call center na pbb a teraz bank sam
    to załatwia ;-)

    Bogdan B.

  • 2. Data: 2005-01-03 19:54:35
    Temat: Re: KK z BPH a promocja "do 116 dni bez odsetek"
    Od: Marcin Nowakowski <m...@w...net.pl>

    Dnia 2005-01-03 20:29, Użytkownik Bogdan B. napisał:
    > Czy ktoś kto ma KK z BPH wydaną w ramach promocji "do 116 dni bez odsetek"
    > może zerknąć do umowy o kartę czy jest tam wpisany termin zakończenia
    > promocyjnego okresu dla tej karty?

    Tak, jest :)

    --
    Marcin Nowakowski