  • 1. Data: 2003-05-06 20:28:47
    Temat: KK w mBanku - formularz
    Od: Radek B <r...@f...inv.pl>

    https://form.mbank.com.pl/cgi-bin/kk/formularz.pl

    --
    mailto:r...@f...inv.pl
    ! Odpowiadając na priv usuń 'inv.' z adresu !
    Nic tylko się pociąć czerstwą bułką

  • 2. Data: 2003-05-06 20:41:38
    Temat: Re: KK w mBanku - formularz
    Od: "Michał 'Amra' Macierzyński" <m...@p...pl>

    Radek B wrote:
    > https://form.mbank.com.pl/cgi-bin/kk/formularz.pl

    Mam juz nawet numerek nadany itp, tyle, ze studiow doktoranckich nie
    ma, a jak wzialem SGH, Inne, 1 rok to zdeka zglupial ;)

  • 3. Data: 2003-05-06 20:51:31
    Od: "Witek" <w...@p...onet.fi>

    Użytkownik "Michał 'Amra' Macierzyński" <m...@p...pl> napisał:

    > Mam juz nawet numerek nadany itp, tyle, ze studiow doktoranckich nie
    > ma, a jak wzialem SGH, Inne, 1 rok to zdeka zglupial ;)

    Tak dla zabawy wypełniłem sobie wniosek i ....... muszę powiedzieć, że ten
    wniosek strasznie powalony jest !!! Naprawdę banki z placówkami potrafią to
    lepiej ;-) Aha na końcu wyszła mi cała masa dokumentów które mam dostarczyć...

    --
    Witek

  • 4. Data: 2003-05-06 21:10:09
    Od: "Tomasz Waszczynski" <w...@w...org>

    napisał w wiadomości news:b996kk$4l2$1@news.onet.pl...
    > Mam juz nawet numerek nadany itp, tyle, ze studiow doktoranckich nie
    > ma, a jak wzialem SGH, Inne, 1 rok to zdeka zglupial ;)

    A mi wyskakuje: "Przepraszamy ale nastąpił problem z dostępem do bazy
    danych.
    Prosze nacisnąć przycisk powrót w przeglądarce i spróbować wysłać formularz
    ponownie".

    Wygląda zachęcająco ;-/

    Pozdrawiam,
    Washko

  • 5. Data: 2003-05-06 22:13:33
    Od: Marcin Kozłowski <s...@U...pl>

    napisał w wiadomości news:b996kk$4l2$1@news.onet.pl...
    > Mam juz nawet numerek nadany itp, tyle, ze studiow doktoranckich nie
    > ma, a jak wzialem SGH, Inne, 1 rok to zdeka zglupial ;)

    czyli co? mozna juz oficjalnie skladac podanie? na w popupie nadal moza o 12
    maja

    poza tym chyba i tak zadzwonie z wnioskiem na mlinie.. moje doswiadczenie z
    formularzami w inecie wskazuje ze trwa to zawsze dluzej niz normalnie :/

    pozdro
    SirmarK

  • 6. Data: 2003-05-07 06:26:24
    Od: "Witek" <w...@p...onet.fi>

    Użytkownik "Marcin Kozłowski" <s...@U...pl> napisał:

    > poza tym chyba i tak zadzwonie z wnioskiem na mlinie.. moje doswiadczenie z
    > formularzami w inecie wskazuje ze trwa to zawsze dluzej niz normalnie :/

    Ten wniosek _podobno_ nadal jest nieaktywny !!! Służy tylko do wyliczenia
    limitu...

  • 7. Data: 2003-05-07 06:45:08
    Od: "KSX" <k...@k...prv.pl>

    > Ten wniosek _podobno_ nadal jest nieaktywny !!! Służy tylko do wyliczenia
    > limitu...

    to dziwne bo dzisiajo 7:27 wypełniłem ten wniosek, dostałem numer,
    wydrukowałem potwierdzenie...
    --
    KSX