  • 1. Data: 2003-05-18 13:56:46
    Temat: KK w mBanku.......
    Od: "Bob" <b...@p...pl>

    czy do kogos zglosil sie juz konsultant z w/w w celu podpisania umowy ??

    wyslalem wniosek, dostalem potwierdzenie, ze rozpatrzono go pozytywnie no i
    czekam.......
    wiadomo jak dlugo ??

    macie jakies doswiadczenie jak wyglada spotkanie z konsultantem czy moze
    jest to zwykly
    kurier, ktory tylko zabiera papiery ??

    --
    pozdrawiam
    Bob

    GG:32360
    howuser&userid=349225

  • 2. Data: 2003-05-18 14:58:27
    Temat: Re: KK w mBanku.......
    Od: "rena" <r...@p...pl>

    Użytkownik "Bob" <b...@p...pl> napisał w wiadomości

    > wyslalem wniosek, dostalem potwierdzenie, ze rozpatrzono go pozytywnie no
    > czekam.......
    > wiadomo jak dlugo ??

    na stronie bylo napisane, ze pierwsze karty beda wydawane dopiero na
    przelomie maja i czerwca, a pozniej bedzie juz to szybciej.

  • 3. Data: 2003-05-18 20:18:53
    Od: Wojtek Frabinski <w...@a...net.pl>

    On Sun, 18 May 2003 15:56:46 +0200, "Bob" <b...@p...pl> wrote:

    >macie jakies doswiadczenie jak wyglada spotkanie z konsultantem czy moze
    >jest to zwykly
    >kurier, ktory tylko zabiera papiery ??

    Podobno maja to byc agenci a nie kurierzy.
    --
    Wojtek Frabinski ICQ 50443653
    w...@a...net.pl GG 212730

  • 4. Data: 2003-05-18 21:41:31
    Od: m...@w...pl

    > Podobno maja to byc agenci a nie kurierzy.
    > --

    tak.... już prawie wszystko gotowe....
    agenci niedługo "przejmą" klientów.

  • 5. Data: 2003-05-19 06:46:06
    Od: "Piotr Strycharz" <P...@c...krakow.BEZ-SPAMU.pl>

    Użytkownik "Bob" <b...@p...pl> napisał w wiadomości
    > macie jakies doswiadczenie jak wyglada spotkanie z konsultantem

    mBank posiada przestawicieli, którzy są rozmieszczeni w paru miastach
    Polski. Wcześniej byli oni potrzebni głównie do załatwiania spraw związanych
    z kredytem w mPlanie, stąd niewiele osób o nich wie. Niemniej jednak są,
    spotkałem się z jednym (nie w sprawie KK). Niestety teraz z powodu
    przypuszczalnego natłoku spraw związanych z KK będą oni mieli trochę mało
    czasu, stąd odpowiedź na pytanie "kiedy?" jest nieznana....

    Pozdrawiam.

    Piotr.

  • 6. Data: 2003-05-19 07:05:04
    Od: "Dave" <w...@o...pl>

    Piotr Strycharz wrote:
> [...]
    > Niestety teraz z powodu przypuszczalnego natłoku spraw związanych z
    > KK będą oni mieli trochę mało czasu, stąd odpowiedź na pytanie

    a po co to spotkanie z konsultantem ? To nie mozna zalatwic tego droga
    korespondencyjna ? Ciekaw jestem czy mBankowi bedzie oplacalo sie wysylac
    konsultatnta do mnie - a mieszkam ze 20km od granic Wroclawia. Kto zaplaci
    za taka wycieczke ?

    D.

  • 7. Data: 2003-05-20 06:34:02
    Od: "Piotr Strycharz" <P...@c...krakow.BEZ-SPAMU.pl>

    Użytkownik "Dave" <w...@o...pl> napisał w wiadomości
    > a po co to spotkanie z konsultantem ? To nie mozna zalatwic tego droga
    > korespondencyjna ?

    Widać nie można. Niestety trzeba przekazać kilka dokumentów.Ja też wiem, że
    to komunizm, no ale cóż poradzę.

    > Ciekaw jestem czy mBankowi bedzie oplacalo sie wysylac
    > konsultatnta do mnie - a mieszkam ze 20km od granic Wroclawia. Kto zaplaci
    > za taka wycieczke ?

    To jest Twój problem. W praktyce: konsultant dzwoni i się umawia na
    konkretne miejsce i termin. Zawsze można się dogadać.

    Piotr.