  • 1. Data: 2007-06-04 16:24:30
    Temat: Nieruchomość za granicą
    Od: k...@g...com

    Czy w którymś banku uda się dostać kredyt na nieruchomość za granicą z
    hipoteką na tej nieruchomości?

    Dzwoniłem do kilku i czasami nawet kredyt owszem, dadzą, ale z
    zabezpieczeniem w postaci innej nieruchomości w Polsce.

  • 2. Data: 2007-06-04 16:51:08
    Temat: Re: Nieruchomość za granicą
    Od: "sumi" <W...@p...onet.SPAM.pl>

    <kmehkeri@...> wrote in message

> [...]

    >Dzwoniłem do kilku i czasami nawet kredyt owszem, dadzą, ale z
    >zabezpieczeniem w postaci innej nieruchomości w Polsce.

    http://kredytbankowy.blox.pl/2007/06/Dom-za-granica-
    kupisz-tylko-za-gotowke.html

  • 3. Data: 2007-06-04 18:06:16
    Od: Adam Płaszczyca <t...@o...spamnie.org.pl>

    On Mon, 4 Jun 2007 18:51:08 +0200, "sumi"
    <W...@p...onet.SPAM.pl> wrote:

    >http://kredytbankowy.blox.pl/2007/06/Dom-za-granica
    -kupisz-tylko-za-gotowke.html

    A jak wygląda sprawa w przypadku ubieganai się o kredyt za granicą?
    --
    ___________/ mail: _...@i...pl GG: 3524356