  • 11. Data: 2003-10-22 13:17:41
    Temat: Re: KK w Domint Banku? I inne ciekawostki
    Od: "Glenn" <g...@g...pl>

    > Uparta z Ciebie kobitka :)

    "Kobitka"? Tak się własnie zastanawiam, czy powiedziałbyś tak o swojej
    mamie/dziewczynie

    >(baran, czy koziorozec? :D

    Pudło :PPP

    > Racje ma RJP: (chyba, ze sie dalej chcesz w tym wzgledzie sprzeczac)
    > http://www.rjp.pl/?mod=oip&type=inne&id=102&letter=

    Ok. - przyjmuje do wiadomości ;-)

    --
    Pozdrowienia,
    Glenn

  • 12. Data: 2003-10-22 13:25:19
    Od: "" <s...@W...onet.pl>

    obie są dopuszczalne i obie maja swoje znaczenia

    http://www.poradniajezykowa.uw.edu.pl/porjez/slownik
    /hasla/fhasla.htm

  • 13. Data: 2003-10-22 13:39:04
    Od: "Michał 'Amra' Macierzyński" <m...@p...pl>

    Glenn wrote:
    > "Kobitka"? Tak się własnie zastanawiam, czy powiedziałbyś tak o swojej
    > mamie/dziewczynie

    O, o, o :) A co w tym takiego zlego w tym slowie widzisz? Ja je traktuje w
    sensie bardzo pozytywnym (dlatego o mamie i dziewczynie sobie sama
    odpowiedz).
    Samo "kobita" ma juz negatywny (IMO) wydzwiek - "kobitka" przeciwnie.

    Co do franczyzny - w takim razie ja juz nie wiem - chociaz bardziej mam
    zaufanie do RJP :)

  • 14. Data: 2003-10-22 13:47:01
    Od: "Glenn" <g...@g...pl>

    > O, o, o :) A co w tym takiego zlego w tym slowie widzisz?

    Nic ;-))) - pytam tylko czy powiedziałbys np. "moja mama to taka fajna
    kobitka" ;-)))

    >Ja je traktuje w
    > sensie bardzo pozytywnym (dlatego o mamie i dziewczynie sobie sama
    > odpowiedz).

    A skoro tak...

    > Samo "kobita" ma juz negatywny (IMO) wydzwiek - "kobitka" przeciwnie.

    Ciekawe rozróżnienie ;-)

    > Co do franczyzny - w takim razie ja juz nie wiem - chociaz bardziej mam
    > zaufanie do RJP :)

    i słusznie - ja tez bardziej wierzę RJP ;-)))

    --
    Pozdrowienia,
    Glenn

  • 15. Data: 2003-10-22 13:55:08
    Temat: Odp: KK w Domint Banku? I inne ciekawostki
    Od: "shark" <s...@g...pl>

    Użytkownik Michał 'Amra' Macierzyński <m...@p...pl> w wiad
    omości do grup dyskusyjnych napisał:bn41af$s47$...@n...onet.pl...
    > Dominet będzie "bankiem franchisingowym"
    >
    > Pozbycie się całej własnej sieci oddziałów i prowadzenie działalności
    > bankowej przez agentów planuje Dominet Bank. Do końca przyszłego roku ma b

    > 300 takich placówek.
    > calosc http://www1.gazeta.pl/gospodarka/1,33204,1735319.htm
    >
    >Proponuję fakty:
    Gazeta Prawna Nr 18 (874) poniedziałek 27 stycznia 2003 r.
    artykuł o w/w banku : http://www.gazetaprawna.pl/dzialy/6.html?numer=874&d
    ok
    =874.6.3.2.1.1.0.1.htm
    Nie ciekawe są opinie na grupie jak również na forum portalu franchising.
    Przełom września i października o ponownym nabórze /gazeta wyborcza/ do siec
    i :-> , pytanie na podany tel. infolini w ogloszeniu: ile już jest placówek
    działających w franczyzie ? no chyba jedna , gdzie ? w Warszawie :) Proszę p
    odać na jakie elementy dzieli się wniesiony kapitał /, czy to opłata franczy
    zowa ?, inwestycja w lokal ? - odp. nie wiem :) vide: wątki na forum :.http:
    //groups.google.pl/groups?hl=pl&lr=lang_pl&ie=UTF-8&
    inlang=pl&th=604e1322ea5
    12f87&rnum=2
    Jeżeli tak dużo było "chętnych" jeszcze w styczniu to "odpowiedni marketing"
    zniechęcil nawet wytrwałych i po planach:->
    pozdr.

  • 16. Data: 2003-10-22 13:55:20
    Od: "Michał 'Amra' Macierzyński" <m...@p...pl>

    Glenn wrote:
    > Nic ;-))) - pytam tylko czy powiedziałbys np. "moja mama to taka fajna
    > kobitka" ;-)))

    A oczywiscie :) Stwierdzam z cala swiadomoscia, ze moja mama, to super
    kobitka!!! :)

  • 17. Data: 2003-10-22 13:56:24
    Od: "Glenn" <g...@g...pl>

    > A oczywiscie :) Stwierdzam z cala swiadomoscia, ze moja mama, to super
    > kobitka!!! :)

    Ok faceciku synu super kobitki ;-)))

    --
    Pozdrowienia,
    Glenn

  • 18. Data: 2003-10-22 20:25:14
    Od: "głosny" <g...@w...pl>

    moim zdaniem powinno być franczyza

    > A moim franszyza ;-))) I dlaczego literówka?
    > Pozdrowienia,
    > Glenn

    Dlatego :
    http://slowniki.onet.pl/index.html?tekst=franszyza&t
    r=pol-slo&x=12&y=3
    jak masz wątpliwosci plecam ?
    shark,, też pozdrawim adwersarza ?

  • 19. Data: 2003-10-23 09:02:54
    Od: "Glenn" <g...@g...pl>

    > Dlatego :
    > http://slowniki.onet.pl/index.html?tekst=franszyza&t
    r=pol-slo&x=12&y=3
    > jak masz wątpliwosci plecam ?

    Dzięki, ale się spóźniłes o kilka postów.

    --
    Pozdrowienia,
    Glenn