  • 1. Data: 2005-10-04 20:54:05
    Temat: Lukas ???
    Od: "Zbigniew Demidowicz" <d...@N...gazeta.pl>

    "Błąd wykonania -102: błąd systemowy" - taki komunikat pojawia się podczas
    logowania.

    Czy Wy też macie taką niespodziankę TERAZ ?

    Jeśli to tylko u mnie - co może być przyczyną ?

  • 2. Data: 2005-10-04 21:00:41
    Temat: Re: Lukas ???
    Od: "Zbigniew Demidowicz" <d...@g...pl>

    Zbigniew Demidowicz <d...@N...gazeta.pl> napisał(a):

    > "Błąd wykonania -102: błąd systemowy" - taki komunikat pojawia się podczas
    > logowania...

    Ojej ! Dopiero teraz zaauważyłem, że niespodzianki trwają od wczoraj :(

  • 3. Data: 2005-10-04 21:02:10
    Od: "DJ" <d...@p...pl>

    Użytkownik "Zbigniew Demidowicz" <d...@N...gazeta.pl> napisał w
    wiadomości news:dhuq5d$mkv$1@inews.gazeta.pl...
> [...]
    > logowania.
    >
    > Czy Wy też macie taką niespodziankę TERAZ ?
    >
    > Jeśli to tylko u mnie - co może być przyczyną ?

    U mnie ok. Nie mam pojęcia, co mogło się rypnąć u Ciebie.

    Pozdr
    DJ

  • 4. Data: 2005-10-04 21:32:30
    Od: "Zbigniew Demidowicz" <d...@g...pl>

    DJ <d...@p...pl> napisał(a):

    > U mnie ok. Nie mam pojęcia, co mogło się rypnąć u Ciebie...

    Uff!! Teraz już u mnie też OK !

    Thx za info :)

    Pzdr.,
    zd.

  • 5. Data: 2005-10-04 22:26:25
    Od: "D" <a...@s...opazsqsyhd.gdgdry.pl>

    a u mnie Blad 102 :(
    a dzisiaj kolejnego znajomego namowilem na zalozenie u nich konta :(

  • 6. Data: 2005-10-05 06:40:34
    Od: jaszczur <m...@c...op.pl>

    Przeglądam pl.biznes.banki
    a tam użytkownik Zbigniew pisze:

    > Czy Wy też macie taką niespodziankę TERAZ ?
    Lukas ma coś zmieniać w swoim systemie komputerowym.
    O ile dobrze zrozumiałem infolinię to od 7 do 9 października
    system ma być niecznny. Może zrobili falstart ;-)

    --
    "(...) aby uzyskać pełnię wolności, ( . '">
    trzeba żyć tak, jakby twoje ciało ) L_

  • 7. Data: 2005-10-05 19:08:50
    Od: zieli <zieli@USUN_wp.pl>

    D napisał(a):
    > a u mnie Blad 102 :(
    > a dzisiaj kolejnego znajomego namowilem na zalozenie u nich konta :(

    Ciekawe co to bedzie jak wprowadza ten szumnie zapowiadany "przyjazny"
    system bankowy.