  • 1. Data: 2011-09-12 09:18:11
    Temat: KK a DG
    Od: "Waldek" <n...@n...net>

    Wlasnie jestem po rozmowie z konsultantka Citka
    i dowiedzialem sie ze do wydania KK dla osoby prowadzacej dzialalnosc
    wymagana jest "kalkulacja dochodow brutto za ost. 6mcy " na podstawie KPiR

    Niestety Pani nie byla mi w stanie powiedziec w jakiej formie ma to byc
    sporzadzone
    moze ktos to juz przerabial albo jest w sieci jakis wzor takiego
    dokumentu/oswiadczenia ?

    Pozdrawiam

  • 2. Data: 2011-09-12 13:40:37
    Temat: Re: KK a DG
    Od: "Waldek" <n...@n...net>

    Użytkownik "Waldek" <n...@n...net> napisał w wiadomości
> [...]
    >
    > Niestety Pani nie byla mi w stanie powiedziec w jakiej formie ma to byc

    Odezwal sie departament kredytowy - wiec wkleje, moze sie komus przyda

    Uprzejmie informujemy, że w opisanym przez Pana przypadku,
    konieczne będzie dostarczenie do Banku kopii księgi przychodów i rozchodów firmy
    z ostatnich sześciu miesięcy (kalkulacja przychodów wraz z odprowadzonymi
    podatkami)
    oraz potwierdzenie przelewu podatku.
    Dokument powinien być poświadczony podpisem i pieczątką właściciela firmy.

    A przy okazji - kopia wpisu do ewidencji
    no i firma musi dzialac od 2 lat ;)

  • 3. Data: 2011-09-12 13:47:21
    Od: "MarekZ" <b...@a...w.pl>

    Użytkownik "Waldek" <n...@n...net> napisał w wiadomości grup

    > A przy okazji - kopia wpisu do ewidencji
    > no i firma musi dzialac od 2 lat ;)

    Czy to możliwe aby do dziś nie słyszeli o CEIDG? Ja wiem, że to powolny
    bank, ale aż do tego stopnia? :)

  • 4. Data: 2011-09-12 17:46:52
    Od: "cef" <c...@i...pl>

    MarekZ wrote:

    > Czy to możliwe aby do dziś nie słyszeli o CEIDG? Ja wiem, że to
    > powolny bank, ale aż do tego stopnia? :)

    Ale tylko nowe firmy od 01 lipca 2011 tam są.
    Stare mają być przenoszone sukcesywnie.
    Więc ten rejestr jest na razie dla banku bezużyteczny.

  • 5. Data: 2011-09-12 18:23:39
    Od: Rafał <a...@m...invalid>

    W dniu 2011-09-12 15:40, Waldek pisze:
    > Dokument powinien być poświadczony podpisem i pieczątką właściciela firmy.

    Co oni z tymi pieczątkami mają? Dokument zapieczątkowany nabiera mocy?

    --
    Raf

  • 6. Data: 2011-09-12 20:34:32
    Od: "Waldek" <s...@n...cpam>

    Użytkownik "Rafał" <a...@m...invalid> napisał w wiadomości

    > Co oni z tymi pieczątkami mają? Dokument zapieczątkowany nabiera mocy?

    Widocznie dobrze wplywa na samopoczucie urzednicze ;P
    niby zawsze mozna zapytac czy taka z ziemniaka tez obleci ;)
    - tylko czy jest sens sie kopac z koniem ?

  • 7. Data: 2011-09-12 21:10:12
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    W dniu 2011-09-12 22:34, Waldek pisze:

    > Użytkownik "Rafał" <a...@m...invalid> napisał w wiadomości

    > Widocznie dobrze wplywa na samopoczucie urzednicze ;P
    > niby zawsze mozna zapytac czy taka z ziemniaka tez obleci ;)
    > - tylko czy jest sens sie kopac z koniem ?

    A jaka firma nie ma pieczątki? Albo jakieś firmy-krzaki, dla których
    100zł do megawydatek, albo jacyś prawnicy-teoretycy, co potem będą się
    wymigiwać z zapłaty, bo przecinek nie był w dobrym miejscu postawiony.
    Tak czy siak, lepiej z takim elementem nie współpracować ;)

    --
    Liwiusz

  • 8. Data: 2011-09-12 21:19:29
    Od: "Waldek" <s...@n...cpam>

    > A jaka firma nie ma pieczątki?

    Pewnie kazda ma, ale pewnie tez wiesz ze zrobic pieczatke to zaden problem
    no moze tyle ze ladniej i bardziej powaznie wyglada na oswiadczeniu
    niz sam podpis, ktory jednak skladasz osobiscie na umowie

  • 9. Data: 2011-09-13 17:59:16
    Od: "witrak()" <w...@h...com>

    Waldek <s...@n...cpam> wrote on 2011-09-12_23:19

> [...]
    > zaden problem no moze tyle ze ladniej i bardziej powaznie
    > wyglada na oswiadczeniu niz sam podpis, ktory jednak skladasz

    Eeee, ładniej i lepiej ;-) na wydruku dać miejsce z opisem
    "pieczątka firmowa" i napisać tam "bez pieczątki"...

    witrak()

  • 10. Data: 2011-09-17 18:26:43
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Mon, 12 Sep 2011, Waldek wrote:

    > Użytkownik "Liwiusz" <l...@b...tego.poczta.onet.pl> napisał
    >
    > Pewnie kazda ma, ale pewnie tez wiesz ze zrobic pieczatke to zaden problem

    Z ciekawości - regulamin czasem nie przewiduje późniejszego
    operowania *tą samą* pieczątką?
    Bo to by zmieniało postać rzeczy.

    pzdr, Gotfryd