  • 1. Data: 2007-01-03 12:41:53
    Temat: KK Reifajseen bank-przelew czy to prawda....
    Od: "Slawek " <t...@N...gazeta.pl>

    Ze za niego nie pobieraja oplaty w stylu jak np w bph ze 1,5% wartosci
    przelewu nie mniej jak kilka zlotych ? Wiem ze jest traktowany jako platnosc
    gotowkowa- ale czy oprocz standardowego oprocentowania nie ma za niego oplat
    ? Przepraszam za zla pisownie ale nie znam obcych jezykow ;)

  • 2. Data: 2007-01-03 13:17:13
    Temat: Re: KK Reifajseen bank-przelew czy to prawda....
    Od: "MarekZ" <m...@w...irc.pl>

    Użytkownik "Slawek " <t...@N...gazeta.pl> napisał w
    wiadomości news:eng8ah$5hf$1@inews.gazeta.pl...
> [...]
    > niego oplat
    > ? Przepraszam za zla pisownie ale nie znam obcych jezykow ;)

    Tak, to prawda.

    marekz

  • 3. Data: 2007-01-03 13:28:48
    Od: "Slawek" <t...@g...pl>

    Dziekuje za info - bo w cenniku wlasnie nie moglem znalesc tej uslugi :)))-
    widac faktycznie jest "darmowa" - przy zalozeniu ze bardzo szybko ten przelew
    splacimy ;)