eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiKK Raiffeisen › KK Raiffeisen
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!mat.uni.torun.pl!news.man.torun.pl!news2.icm.edu.pl!new
    sfeed.tpinternet.pl!atlantis.news.tpi.pl!news.tpi.pl!not-for-mail
    From: "$Szalony_Kapelusznik$" <s...@w...pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: KK Raiffeisen
    Date: Thu, 6 Nov 2003 17:34:12 +0100
    Organization: tp.internet - http://www.tpi.pl/
    Lines: 8
    Message-ID: <bodt6s$st8$1@atlantis.news.tpi.pl>
    NNTP-Posting-Host: w7.net.pl
    X-Trace: atlantis.news.tpi.pl 1068136478 29608 80.55.37.234 (6 Nov 2003 16:34:38 GMT)
    X-Complaints-To: u...@t...pl
    NNTP-Posting-Date: Thu, 6 Nov 2003 16:34:38 +0000 (UTC)
    X-Priority: 3
    X-MSMail-Priority: Normal
    X-Newsreader: Microsoft Outlook Express 6.00.2800.1106
    X-MIMEOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V6.00.2800.1106
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.biznes.banki:266385
    [ ukryj nagłówki ]

    Mam male pytanko do uzytkownikow. Nie wiecie czy moja jakies 'procedury
    odzyskiwania klienta' ? Konkretnie chodzi mi o to czy jezeli zrezygnuje z KK
    to zaproponuja np. kolejny rok uzytkowania karty za darmo ?

    MAd Hat
    ter


Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1